PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to moze byc APPE - jakis standard?

  • 21. Data: 2005-09-28 10:16:49
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    WIdziałem to APPE w ogłoszeniu o pracę dla coacha trenerów w duuużej firmie.
    I zaczynam się zastanawiać czy czegoś nie pominąłem w moim własnym
    nauczaniu.
    Ale może być i tak, że to jest po prostu jakiś błąd.

  • 22. Data: 2005-09-28 10:57:25
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 28-09-2005 o 12:16:49 Andrea <a...@s...com> napisał:

    > WIdzia?em to APPE w og?oszeniu o prac? dla coacha trenerów w duuu?ej
    > firmie.
    > I zaczynam si? zastanawiaae czy czego? nie pomin??em w moim w?asnym
    > nauczaniu.
    > Ale mo?e byae i tak, ?e to jest po prostu jaki? b??d.

    Parę osób ci mówiło, ty młocie, że coś jest nie tak z twoim pisaniem na tę
    grupę. Nawet linki do informacji dostałeś, durniu.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 23. Data: 2005-09-28 12:32:12
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Wiesz co? Moge ci zalatwic darmowa sesje terapeutyczna. Powaznie.

    Aha, jak juz przyjmujesz taki styl komunikacji, to przynajmniej nie cytuj
    Twaina, bo to juz pachnie schizofrenia.

    "Tomasz Plókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> ha scritto
    nel messaggio news:op.sxs7dzx55qeugg@donkichot...

  • 24. Data: 2005-09-28 12:52:05
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > Wiesz co? Moge ci zalatwic darmowa sesje terapeutyczna. Powaznie.

    Jestes bezrobotnym psychologiem pragnacym sie poczuc potrzebnym, ze sie tak
    wszystkim narzucasz z diagnozami i terapia? ;)

    > Aha, jak juz przyjmujesz taki styl komunikacji, to przynajmniej nie cytuj
    > Twaina, bo to juz pachnie schizofrenia.

    Twoj styl komunikacji tez nie jest przyjemny i ludzie reaguja tak, jak
    widac. Postaraj sie uspokoic i z dobra wola przeczytac to, co ponizej:

    polska netetykieta wymaga odpisywania _pod_ ta czescia tekstu postu, na
    ktora sie odpowiada. Przyklady masz w prawie kazdym poscie na tej grupie,
    nie wylaczajac niniejszego. Sprobuj teraz odpisac mi cos pod tym akapitem.
    O, tu:

    Widzisz, ze to nie jest trudne?

    I.

  • 25. Data: 2005-09-28 13:10:04
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 28-09-2005 o 14:32:12 Andrea <a...@s...com> napisał:

    > Wiesz co? Moge ci zalatwic darmowa sesje terapeutyczna. Powaznie.
    >
    > Aha, jak juz przyjmujesz taki styl komunikacji, to przynajmniej nie cytuj
    > Twaina, bo to juz pachnie schizofrenia.

    Dzięki czytaniu dobrych książek mogę użyć w miarę kulturalnych określeń
    bliskoznacznych najpopularniejszemu, zrestą równiesz odpowiedniemu wobec
    ciebie: głupi chuj.

  • 26. Data: 2005-09-28 13:22:23
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

> [...]
    > nie wylaczajac niniejszego. Sprobuj teraz odpisac mi cos pod tym akapitem.

    Robię to specjalnie dla Ciebie :) i tylko wyjątkowo.
    Ale od dziesięciu z górą lat uczestniczę w różnych forach na całym świecie i
    poraz pierwszy zdarzyło mi się, by ktoś mi zwracał uwagę z tego powodu.
    Poza tym zajrzałem sobie na link podany tu przez kogoś
    (http://www.netykieta.prv.pl/)
    i oto co znalazłem:

    email, forum, grupy dyskusyjne
    . staraj się nie przekraczać w swej stopce 3 linijek i jeśli nie jest
    automatycznie oddzielana stosuj separator np. "-- "
    . cytowanie wiadomości powinno być wyróżnione na tyle czytelnie, ażeby nie
    zlewał się tekst oryginalny (cytowany) z właśnie pisanym

    Gdzie tu jest o pisaniu pod cytatami?
    A na dodatek ja nie odpowiadam na część postu, a na całą wypowiedź.
    Dla mnie to jest rodzaj dialogu, a nie cyborgowe wyrzucanie informacji na
    zasadzie psa Pawłowa..

    Drodzy Grupowicze,
    Czy naprawdę TO jest aż tak ważne, że zawartość przekazu nie ma,
    przynajmniej dla niektórych, żadnego znaczenia???
    Co się stało z ludzkimi myślami, spostrzeżeniami, pytaniami i odpowiedziami?
    Jeśli na NG pod nazwą "pl.praca.dyskusje", dominującym tematem jest jakiś
    wyimaginowany i całkowicie sztuczny reżim stukania w klawiaturę, to może
    stworzyć NG "pl.porzadek.poprawnosc.czystosc.na.grupach"?

    Aa, co do mojego zawodu, to ani nie jestem bezrobotny ani nie jestem
    psychologiem :)

  • 27. Data: 2005-09-28 13:52:04
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > "Immona" <c...@n...googlemailu> ha scritto nel messaggio

    > Robię to specjalnie dla Ciebie :) i tylko wyjątkowo.

    Dziekuje. W nastepnej lekcji bedziemy sie uczyli ciac cytaty :)

    > Ale od dziesięciu z górą lat uczestniczę w różnych forach na całym świecie
    > i poraz pierwszy zdarzyło mi się, by ktoś mi zwracał uwagę z tego powodu.

    Prawdopodobnie byla to sfera anglojezyczna, gdzie te staroswieckie obyczaje
    dawno upadly z powodu masowego dostepu do tych forow/grup. Ale polski usenet
    jest konserwatywny i nie przestrzeganie zasad, ktore gdzieniegdzie indziej
    zostaly porzucone wywoluje negatywne reakcje.

    > A na dodatek ja nie odpowiadam na część postu, a na całą wypowiedź.
    > Dla mnie to jest rodzaj dialogu, a nie cyborgowe wyrzucanie informacji na
    > zasadzie psa Pawłowa..

    Sa takie rodzaje dyskusji, gdzie wymienianie sie calymi listami w jednym
    kawalku, na wzor papierowej korespondencji, ma swoje uzasadnienie - np. jak
    toczace sie dyskusje maja charakter oficjalny/poloficjalny lub uczestnicy
    grupy maja powod oddzielac swoje wypowiedzi dla wygody archiwizacji np. po
    autorze. Na polskich grupach, gdzie dyskusja ma zazwyczaj charakter
    dygresyjnej rozmowy o charakterze nieoficjalnym, odpowiadanie na wyjeta
    czesc tekstu jest znacznie bardziej praktyczne.

> [...]
    > przynajmniej dla niektórych, żadnego znaczenia???
    > Co się stało z ludzkimi myślami, spostrzeżeniami, pytaniami i

    Po te wlasnie rzeczy tu jestem i nie skarze sie. Poczytaj archiwum. A watki
    dotyczace formy to stale zjawisko na wiekszosci polskich grup, poza tymi,
    gdzie nie pojawiaja sie ci, ktorzy ich nie znaja lub nie przestrzegaja.
    Twoim podstawowym bledem w komunikacji bylo zadanie pytania poczatkujacego
    ten watek w sposob niedbaly. Nie dostarczyles kontekstu, nie powiedziales,
    ze nie znalazles w wyszukiwarkach - taki styl pytania maja ludzie, ktorzy
    uwazaja, ze inni maja im obowiazek odpowiadac bez jakiegokolwiek wysilku z
    ich wlasnej strony i nie uswiadamiajacy sobie, ze proszac innych ludzi o
    poswiecenie im chwili czasu i podzielenie sie wiedza powinni wykazac
    uprzejmosc.
    Zreszta, chyba jest tak, ze rzucanie sie na niedoskonalosci formy bywa
    czesto zastepczym wyrazeniem niecheci do zachowania autora. Osoby, ktore
    takiej niecheci nie budza, sa w stanie przezyc nie niepokojone miesiacami na
    grupie bez atakowania ich za np. zle skonfigurowane polskie literki i inne
    szczegoly, a jak juz ktos sie czepi, to dzieje sie to bez wyzwisk, jakie w
    tym watku niestety padly, na szczescie nie z mojej strony. Taki folklor
    lokalny.

    I.

  • 28. Data: 2005-09-28 14:04:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrea [Wed, 28 Sep 2005 15:22:23 +0200]:

    > Poza tym zajrzałem sobie na link podany tu przez kogoś
    > (http://www.netykieta.prv.pl/)
    > i oto co znalazłem:
    [...]
    > Gdzie tu jest o pisaniu pod cytatami?

    A o tutaj ;)

    "- nie cytuj całej wiadomości, chyba że jest to niezbędne. Jeśli
    cytujesz słowa "przedmówcy" to odpowiadaj pod każdym akapitem z
    osobna, jeśli email ma dłuższą treść lub dotyczącą kilku tematów."

    > Czy naprawdę TO jest aż tak ważne, że zawartość przekazu nie ma,
    > przynajmniej dla niektórych, żadnego znaczenia???

    http://evil.pl/pip/netykieta.html

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    Kira

  • 29. Data: 2005-09-28 14:36:59
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Immona <c...@n...googlemailu> napisał(a):

    > Dziekuje. W nastepnej lekcji bedziemy sie uczyli ciac cytaty :)

    uczcie sie, ale na priv, PLEASE!!! :(((((((

  • 30. Data: 2005-09-28 18:50:42
    Od: lynx <s...@g...com>

    Użytkownik Andrea napisał:

    > Ale od dziesięciu z górą lat uczestniczę w różnych forach na całym świecie i
    > poraz pierwszy zdarzyło mi się, by ktoś mi zwracał uwagę z tego powodu.

    biedactwo, tak trudno było przeczytać netykietę ? :> pewnie nikt z
    całego świata nie podał Ci linka i nie zaznaczył o który punkt chodzi

    > Drodzy Grupowicze,
    > Czy naprawdę TO jest aż tak ważne, że zawartość przekazu nie ma,
    > przynajmniej dla niektórych, żadnego znaczenia???

    twoja zawartość przekazu ? Pytałeś (w sposób b.b.nie konkretny) o coś co
    można było znaleźć po kilku sekundach szukania, "twierdziłeś" że znasz
    netykietę łamiąc ją w tym samym poście, snułeś jakieś pseudofarmazony
    (pseudodiagnozy) na tematy na których zapewne się nie znasz a na koniec
    zrobiłeś nam radochę i odpisałeś pierwszy raz w życiu poprawnie - no
    jakiś progres jest ale z tego co i jak piszesz to raczej przeleciało Ci
    przez głowę i nic w niej nie zostanie.

    > Jeśli na NG pod nazwą "pl.praca.dyskusje", dominującym tematem jest jakiś
    > wyimaginowany i całkowicie sztuczny reżim stukania w klawiaturę, to może
    > stworzyć NG "pl.porzadek.poprawnosc.czystosc.na.grupach"?

    jak czytam takie bzdury jak powyżej to jestem za wprowadzeniem
    internetowego prawa jazdy. Podobno uczestniczysz w różnych forach na
    całym świecie więc zasadę poszanowania dla reguł w nich obowiązujących
    powinieneś mieć opanowaną a jednak nie masz

    > Aa, co do mojego zawodu, to ani nie jestem bezrobotny ani nie jestem
    > psychologiem :)

    ufffff :>