PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to moze byc APPE - jakis standard?

  • 11. Data: 2005-09-27 21:48:03
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    No, mówiłem kompleksy...

  • 12. Data: 2005-09-27 21:51:44
    Od: lynx <s...@g...com>

    Użytkownik Andrea napisał:

    > No, mówiłem kompleksy...

    oj ty biedny, nie musisz leczyć swoich kompleksów. I nie przejmuj się
    tym że cierpisz na brak zrozumienia dla drugiego człowieka oraz słowa
    pisanego - nie jesteś zapewne sam :>

  • 13. Data: 2005-09-27 22:04:50
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrea [Tue, 27 Sep 2005 23:41:00 +0200]:

    > Spełniam wszystkie wymogi Netykiety.

    To chyba masz jakas inna wersje netykiety niz ja...

    Kira

  • 14. Data: 2005-09-27 22:08:15
    Od: lynx <s...@g...com>

    Użytkownik Andrea napisał:

    > No, to odpowiecie mi w końcu, co to jest APPE?

    jak nauczyć się netykiety i będziesz ją stosował

    > Jak nie, to o czym w ogóle rozmawiamy...

    o dupie Maryny :>

  • 15. Data: 2005-09-27 22:11:03
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

  • 16. Data: 2005-09-27 22:11:20
    Od: lynx <s...@g...com>

    Użytkownik Andrea napisał:

    > Brawo!
    > To jest dopiero Netykieta!

    nie znasz słowa "dupa" czy nie wiesz co oznacza Maryna ?

  • 17. Data: 2005-09-27 22:14:11
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Brawo!
    To jest dopiero Netykieta!

  • 18. Data: 2005-09-27 22:14:47
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrea [Wed, 28 Sep 2005 00:14:11 +0200]:

    > Brawo!
    > To jest dopiero Netykieta!

    Nie, to jest zlosliwosc w stosunku do Trolla. Tak, jestes
    w tym momencie Trollem. Zachowuj sie moze.

    Kira

  • 19. Data: 2005-09-27 22:19:17
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Tak się zastanawiam - czy długo tak możesz?
    W psychologii to się nazywa zespół niezrealizowanej agresji.

  • 20. Data: 2005-09-28 08:10:29
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Andrea" <a...@s...com> napisał w wiadomości
    > No, to odpowiecie mi w końcu, co to jest APPE?
    > Jak nie, to o czym w ogóle rozmawiamy...

    Odpowiada sie _pod_ tym, co napisal przepisca.

    Czy aby to APPE nie wystapilo w kontekscie "wedlug AppE", "znajduje sie to w
    AppE"?
    Bo jesli tak, to jest spore prawdopodobienstwo, ze chodzi o... Zalacznik E
    (Appendix E). Skracanie "Appendix X" do APPX jest dosc powszechne, a APPE w
    znaczeniu standardu w zarzadzaniu personelem nie wystepuje na jakims
    sensownym miejscu ani w wynikach Googla, ani nie slyszal o nim moj znajomy z
    zajmujacej sie ta dziedzina firmy szkoleniowej, ktory jest obryty w modnych
    skrotach ze swojej branzy. Dodatkowo jest to dziedzina na tyle
    "zinternetyzowana", ze wszystkie reklamowane, konkurujace miedzy soba
    standardy, metody i procedury sa raczej latwe do znalezienia w zasobach
    Internetu.

    Mozemy jeszcze poczekac, az sie Maciek Sobczyk uaktywni, bo z tej dziedziny
    zapewne on ma najwieksza wiedze na grupie.

    I.