PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to moze byc APPE - jakis standard?

  • 31. Data: 2005-09-28 20:00:28
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dhcgf8$dd4$1@atlantis.news.tpi.pl Andrea
    <a...@s...com> pisze:

    > Tak się zastanawiam - czy długo tak możesz?
    > W psychologii to się nazywa zespół niezrealizowanej agresji.
    Nie masz racji. Mówię Ci to na serio i bezinteresownie.
    Przeczytaj, co Ci polecono i zastosuj się - na pewno na tym skorzystasz, a
    już na bank nie stracisz.

    Jotte

  • 32. Data: 2005-09-28 21:33:26
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Czyli zachowanie wyimaginowanego porządku jest dla Was najważniejsze?
    To mi przypomina trochę fundamentalizm świadków Jehowy albo ortodoksję
    neofitów - zatraca się główny sens, aby za wszelka ceną utrzymać reguły,
    które zaczynają żyć własnym, oderwanym od zasadniczej idei życiem.
    "Przeczytaj i zastosuj się - na pewno na tym skorzystasz..." - uwierz a
    będziesz zbawiony.
    No, analogia sama się nasuwa.

    A nikt mi jeszcze nie odpowiedział co to jest to APPE....

  • 33. Data: 2005-09-28 21:35:30
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Skąd to "ufffff :>", czyżby obawa przed diagnozą?

  • 34. Data: 2005-09-28 21:57:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dhf293$g7$1@atlantis.news.tpi.pl Andrea
    <a...@s...com> pisze:

    > Czyli zachowanie wyimaginowanego porządku jest dla Was najważniejsze?
    Nie. Jest warunkiem wstępnym. Nie musisz go przestrzegać i nie
    przestrzegasz - wolno Ci.
    No więc masz co masz - o to Ci chodziło?

    > To mi przypomina trochę fundamentalizm świadków Jehowy albo ortodoksję
    > neofitów - zatraca się główny sens, aby za wszelka ceną utrzymać reguły,
    > które zaczynają żyć własnym, oderwanym od zasadniczej idei życiem.
    Nie. Te reguły są po to, aby było łatwiej. Osobiście uważam, że są one po
    prostu bardzo praktyczne.

    > "Przeczytaj i zastosuj się - na pewno na tym skorzystasz..." - uwierz a
    > będziesz zbawiony.
    > No, analogia sama się nasuwa.
    Zależy komu. Nie każdy ma porąbane skojarzenia.

    > A nikt mi jeszcze nie odpowiedział co to jest to APPE....
    No i co? Może po prostu nie zasłużyłeś na merytoryczną odpowiedź, a może
    ktoś wiedział ale widząc Twoją postawę po prostu mu sie nie chciało.

    Jotte

  • 35. Data: 2005-09-28 22:06:53
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Niby miałoby być łatwiej?
    To dlaczego Kolega (może Koleżanka) jeszcze koresponduje ze mną, pomimo
    taaakiej niedogodności. Chyba nie chodzi o samoumartwienie? :)

  • 36. Data: 2005-09-28 22:15:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dhf43t$6f7$1@atlantis.news.tpi.pl Andrea
    <a...@s...com> pisze:

    > Niby miałoby być łatwiej?
    > To dlaczego Kolega (może Koleżanka) jeszcze koresponduje ze mną, pomimo
    > taaakiej niedogodności. Chyba nie chodzi o samoumartwienie? :)
    Nie podniecaj się - nie z Tobą. Koresponduję z grupą (to też taka zasada).
    Pouczając ciebie pozostawiam informację dla wielu osób w tym również tych,
    którzy za czas jakiś skorzystają z rozumu i z archiwum grupy.
    Pomyśl synu, coś właściwie osiągnął? Miałeś do grupy pytanie (mniemam, że
    dla ciebie istotne) i zamiast odpowiedzi zostałeś zestrofowany jak
    szczeniak. Nic cię to nie nauczyło, więc dalej odpowiedzi nie masz. Fajnie?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2005-09-28 22:30:11
    Od: "Andrea" <a...@s...com>

    Skoro mnie synem zwiesz, znaczy musisz mieć po 60-ce.
    A poza tym nie czuję się zestrofowany, co więcej, czuję pewną satysfakcję,
    że udało mi się pobudzić emocjonalnie parę osób.
    A jeśli chodzi o APPE, to myślę jednak, że grupa wraz z jej "mądrością i
    archiwum" po prostu nie wie co to jest. I tak bywa, będę pytał również gdzie
    indziej.
    Ty, jak mniemam, wiesz co to jest APPE, ale mi utrzesz nosa i nie powiesz,
    prawda?

  • 38. Data: 2005-09-29 05:59:33
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    macko42 napisał(a):

    > uczcie sie, ale na priv, PLEASE!!! :(((((((

    Hm, to my z kolegą pouczymy się obsługi kf-a. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl