PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie z serii o zarobki - teraz moja kolej

  • 1. Data: 2005-09-27 17:57:45
    Temat: pytanie z serii o zarobki - teraz moja kolej
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Cześć.

    Mam do Was takie pytanie: jak wysokie Waszym zdaniem powinno być
    wynagrodzenie określane mianem _atrakcyjne_ ? Chodzi mi o stanowisko
    wdrożeniowca aplikacji internetowych - w dużej firmie w centrum Katowic
    - dodajmy dla osoby z rocznym doświadczeniem w zawodzie i bardzo
    dobrą znajomością systemów Linuksowych.

    Jasne jest, że to zależy od wiedzy, umiejętności itp, oraz konkretnego
    przypadku. Chciałbym jednak poznać Wasze opinie - ile Waszym zdaniem
    firma powinna zaproponować ? Celowo nie pytam, ile ja powinienem
    zażądać, bo to mniej więcej wiem ;).

    PS. Zdaję sobie również sprawę z tego, że to wszystko zależy od konkretnej
    firmy, więc na pewno mogą być to różne kwoty. Mimo wszystko chętnie
    poznam Wasze zdanie. Dotychczas pracowałem jako wdrożeniowiec w innej
    firmie za raczej niezbyt atrakcyjne wynagrodzenie (IMO) - 1450 zł brutto.
    Chyba nie ma co liczyć na wiele większą kwotę ? A może się mylę ? A może
    moja pensja nie jest taka znów mała, biorąc pod uwagę wydatki na dojazdy
    do pracy itp ?

    dzięki za odpowiedź.
    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-27 18:16:11
    Temat: Re: pytanie z serii o zarobki - teraz moja kolej
    Od: "Joanna K" <j...@g...pl>

> [...]

    > Dotychczas pracowałem jako wdrożeniowiec w innej
    > firmie za raczej niezbyt atrakcyjne wynagrodzenie (IMO) - 1450 zł

    Wszystko zależy od umiejętności i wiedzy danego pracownika oraz od wartości
    rozwiązania.Roczne doświadczenie nie ma wiekszego znaczenia liczy się
    wielkość i ilość proejktów w których uczestniczyłeś.
    Dobrze jest mieć podstawę oraz premię (% od wyprocowanych pieniędzy)
    A ile można zarobić w branży IT jako konsultant wdrożeniowy , jako pracownik
    850-17 000 pln brutto miesięcznie.
    Raczej skala projektu jest lepszym wyznacznikiem, podaj więcej szczegółów.

  • 3. Data: 2005-09-27 18:54:29
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    Warszawa - 4000

  • 4. Data: 2005-09-27 19:07:16
    Od: "Joanna K" <j...@g...pl>

    > Warszawa - 4000

    Ot kolega z palca wystrzelił ...,
    a może są to wdrożenia produktu za 600 zł przy stawce 60 zł/godz.

    e ...

  • 5. Data: 2005-09-27 19:19:28
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    27.09.2005 # 19:16:11, Joanna K napisał:

    > Wszystko zależy od umiejętności i wiedzy danego pracownika oraz od wartości
    > rozwiązania.

    No tak - o tym już wspomniałem ;).

    > Roczne doświadczenie nie ma wiekszego znaczenia liczy się wielkość i
    > ilość proejktów w których uczestniczyłeś.

    Jeśli o projekty wdrożeniowe Ci chodzi, to wiele ich nie było - kilka
    wdrożeń systemów do zarządzania gospodarką magazynową (dość dużych sieci
    sklepów z ciuchami). Jeśli o mnie chodzi - wykonałem też jeden duży system
    ewidencji dokumentów oparty na PHP i MSSQL2k - z modułami wykresów i
    statystyk tekstowych (ponad 3 miesiące solidnej pracy) dla poprzedniej
    firmy (projektowanie bazy, normalizacja, implementacja oprogramowania
    klienckiego). Dodam na marginesie jeszcze kilka projektów niekomercyjnych
    (bardziej dla własnego/przyjaciół/znajomych użytku - również z dziedziny
    programowania, baz danych i systemów *nixowych).

    > jako pracownik 850-17 000 pln brutto miesięcznie.

    No właśnie - to potwierdza moje obawy - rozrzut jest dość duży :|.

    > Raczej skala projektu jest lepszym wyznacznikiem, podaj więcej szczegółów.

    W tym sęk, że nie jestem w stanie wiele więcej powiedzieć - stąd mój post
    ;). Jedyne informacje jakie mam, to że będą to wdrożenia aplikacji
    server-side, opartej na Linuksie - prawdopodobnie z MySQL lub PostreSQL
    jako BD. Tutaj biegła znajomość Linuksa (instalacji i _konfiguracji_) to
    bezwzględne minimum (wiąże się to więc ze znajomością sieci komputerowych).
    Do tego ? systemy obiegu dokumentów ? i ? zagadnienia związane z
    funkcjonowaniem administracji ?. Dokładnych szczegółów nie znam i raczej
    nie poznam przed rozmową, ponieważ nie mam w tej firmie żadnych kontaktów.
    Również na stronie www firmy nie ma żadnych wskazówek (jedyne co można
    podciągnąć pod ten projekt - na podstawie zawartości oferty firmy - to
    podpis elektroniczny i związane z tym sprawy).

    Tak, czy inaczej, jeśli Oni nie podadzą kwoty, to myślę, że zaproponuję
    kwotę około 1500 - 2000 netto - najwyżej sprowadzą mnie do rzeczywistości
    ;).
    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-27 21:56:28
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    Zależy od wielu czynnikow oraz od poziomu na jakim sie cenisz i co za ta
    cene oferujesz. Jezeli jestes w stanie przekonac pracodawce ze to, co
    oferujesz jest warte pieniedzy jakich oczekujesz to czesto mozna ugrac
    zadowalajaca kwote. W duzych, korporacyjnych firmach czesto jest jakas
    siatka plac a pole do negocjaci pozostaje otwarte dla superspecjalistow i
    supermanagerow.
    Warto tez wziac pod uwage swoje indywidualne uwarunkowania (koszty stale,
    dojazdy, wlasne plany i ambicje zwiazane z finansami oraz dotychczasowa
    sytuacje zawodowa)
    Ja bym zazadal na poczatek 2500-3000 netto ale miekko, w razie czego
    bedziesz miala z czego zjechac.
    --
    Jackare
    Bytom