PracaGrupypl.praca.dyskusje › Legitymacja ubezpieczeniowa

  • 1. Data: 2005-09-27 18:49:08
    Temat: Legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Witam
    W sumie nie wiem czy na pewno ta grupa, ale w koncu pytanie ma zwiazek z
    praca;) Czy pracownicza legitymacja ubezpieczoniowa jest konieczna? Czy
    np druk RMUA jest rownowazny legitymacji, tzn jesli pojde do lekarza
    publicznego albo do szpitala to druk RMUA ma taka sama wage jak
    legitymacja czy tez musze jednak taka legitymacje miec?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2005-09-28 13:30:45
    Temat: Re: Legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dhc3vg$2oqo$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > publicznego albo do szpitala to druk RMUA ma taka sama wage jak
    > legitymacja czy tez musze jednak taka legitymacje miec?

    Tak z drukiem RMUA (ostatnin) śmiało możesz iść do lekarza, bo to jest
    potwierdzenie bycia ubezpieczonym. Ale imo książeczke zawsze warto sobie
    wyrobić.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)