PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.

  • 1. Data: 2003-02-27 09:49:55
    Temat: Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    Witam Was,
    Byłem dziś na rozmowie i po serii pytań "na temat" oraz rozmowie po
    angielsku ( odpowiadałem przed 3 osobami w tym przed szefem ) przyszedł czas
    na tzw. "pytania od idioty". Wesoła komisja nie szczędziła mi głupkowatych i
    uszczypliwych uwag, miąłem ochoty przyje... im i wyjść. Ale padło jedno
    naprawdę fajne pytanie:

    ".. Jest wiele rożnych studzienek kanalizacyjnych, czy innych, i są do nich
    rożne pokrywy. Jaką by Pan zaprojektował."

    Już otwierałem nóź w kieszeni ale podpowiedziano mi :
    "Bo my słyszeliśmy, ze ponoć te okrągłe są najlepsze."
    Już wyjmowałem nóż, ale po kilku następnych drwinach w moja stronę
    skierowanych chciało mi się płakać.
    Wiec dostałem następną podpowiedz:
    "... Nawet kiblonurki znają odpowiedz na to pytanie !".
    Czy już wiecie czemu te okrągłe pokrywy są lepsze od pozostałych.

    Na początku uważałem to za żart, ale odpowiedz nasunęła mi się po powrocie
    do domu. Pomyślcie.

  • 2. Data: 2003-02-27 09:53:14
    Temat: Re: Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    Jesli znacie odpowiedz nie odpowiadajcie zbyt szybo - powiedzcie ze wiecie i
    juz.

  • 3. Data: 2003-02-27 10:18:59
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    > Jesli znacie odpowiedz nie odpowiadajcie zbyt szybo - powiedzcie ze wiecie
    > juz.

    Hyhy ;) Wiem :)

  • 4. Data: 2003-02-27 10:19:42
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > ".. Jest wiele rożnych studzienek kanalizacyjnych, czy innych, i są do
    nich
    > rożne pokrywy. Jaką by Pan zaprojektował."

    Okrągłe-optymalne zużycie materiału, no i głową w kant się nie uderzysz przy
    wychodzeniu :)
    Pytania jak najbardziej na miejscu o ile starasz się o pracę kanalarza.

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-27 12:20:18
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    > Okrągłe-optymalne zużycie materiału, no i głową w kant się nie uderzysz
    przy
    > wychodzeniu :)

    Ja bylem bardziej kreatywny - ale nie oto chodzi. :)

    > Pytania jak najbardziej na miejscu o ile starasz się o pracę kanalarza.
    Firma projektowa, nic wspolnego z klapami.

  • 6. Data: 2003-02-27 12:30:16
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "Kamil" <k...@o...pl> wrote in message news:b3kn13$gq7$1@news.onet.pl...

    > Na początku uważałem to za żart, ale odpowiedz nasunęła mi się po powrocie
    > do domu. Pomyślcie.

    Latwiej je zamknac, nie wpadna do tunelu? :)

    Pozdro,
    Slawek

  • 7. Data: 2003-02-27 12:31:00
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in news:b3l09g$mmi$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > Latwiej je zamknac, nie wpadna do tunelu? :)

    Chyba wlasnie to, szczegolnie druga opcja :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-02-27 14:03:20
    Od: "sith" <a...@s...lodz.pl>

    okrągłej nie da sie w zaden sposob wrzucic do tunelu. (geometria)

  • 9. Data: 2003-02-27 15:07:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > okrągłej nie da sie w zaden sposob wrzucic do tunelu. (geometria)

    Nie bądź taki kategoryczny :-)
    Silny człowiek zmieni geometrię i wrzuci.

  • 10. Data: 2003-02-27 15:28:06
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Kamil napisał:

> [...]
    > "Bo my słyszeliśmy, ze ponoć te okrągłe są najlepsze."
    > "... Nawet kiblonurki znają odpowiedz na to pytanie !".

    Bo sa dostosowane do ksztaltu czlowieka (z poprawka na obnizke kosztow
    poprzez wykorzystanie ksztaltu idealnego okregu)? I jednoczesnie dzieki
    temu oszczedza sie materialy - rury i pokrywy, poprzez wykorzystanie
    tylko okregu a nie czworoboku opisanego na tym okregu?
    Czy dlatego, ze rury sa okragle (to juz fizyka), wiec czwrobok jakos tak
    nie pasuje?

    Flyer