PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawe pytanie na rozmowie o prace. › Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
    From: "Kamil" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
    Date: Thu, 27 Feb 2003 10:49:55 +0100
    Sender: k...@o...pl@koltun.toya.net.pl

    Witam Was,
    Byłem dziś na rozmowie i po serii pytań "na temat" oraz rozmowie po
    angielsku ( odpowiadałem przed 3 osobami w tym przed szefem ) przyszedł czas
    na tzw. "pytania od idioty". Wesoła komisja nie szczędziła mi głupkowatych i
    uszczypliwych uwag, miąłem ochoty przyje... im i wyjść. Ale padło jedno
    naprawdę fajne pytanie:

    ".. Jest wiele rożnych studzienek kanalizacyjnych, czy innych, i są do nich
    rożne pokrywy. Jaką by Pan zaprojektował."

    Już otwierałem nóź w kieszeni ale podpowiedziano mi :
    "Bo my słyszeliśmy, ze ponoć te okrągłe są najlepsze."
    Już wyjmowałem nóż, ale po kilku następnych drwinach w moja stronę
    skierowanych chciało mi się płakać.
    Wiec dostałem następną podpowiedz:
    "... Nawet kiblonurki znają odpowiedz na to pytanie !".
    Czy już wiecie czemu te okrągłe pokrywy są lepsze od pozostałych.

    Na początku uważałem to za żart, ale odpowiedz nasunęła mi się po powrocie
    do domu. Pomyślcie.