PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy się opłaca ?

  • 1. Data: 2003-02-27 06:10:18
    Temat: Czy się opłaca ?
    Od: "Dariusz Kazimierowski" <d...@w...pl>

    Praca w firmie OPEK jako kurier z własnym samochodem i DG ,czy ktoś może
    pracował w podobnej firmie,czy to się opłaca ?

  • 2. Data: 2003-02-27 15:27:58
    Temat: Re: Czy się opłaca ?
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Dariusz Kazimierowski napisał:

    > Praca w firmie OPEK jako kurier z własnym samochodem i DG ,czy ktoś może
    > pracował w podobnej firmie,czy to się opłaca ?

    Jak nie masz alternatywy zawsze mozesz sprobowac. Z mojego punktu
    widzenia, czytacza ogloszen o prace w GW, liczba ogloszen (i firm)
    kurierskich wzrasta, co przy zalozeniu, ze rynek nie rosnie tak szybko,
    oznacza promocje cenowe na wyniszczenie a tym samym oszczednosci na
    wynagrodzeniach - ale sam to musisz sprawdzic.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-02-27 19:31:50
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Praca w firmie OPEK jako kurier z własnym samochodem i DG ,czy ktoś może
    > pracował w podobnej firmie,czy to się opłaca ?

    Jak dostaniesz dobry teren to się opłaca. Jak dostaniesz 1 klienta na kilka
    km to trudno związać koniec z końcem.

    Tomek