PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.

  • 11. Data: 2003-02-27 15:28:09
    Temat: Re: Ciekawe pytanie na rozmowie o prace.
    Od: flyer <f...@g...pl>

    sith napisał:

    > okrągłej nie da sie w zaden sposob wrzucic do tunelu. (geometria)

    Kwadratowej tym bardziej, zwlaszcza jezeli tunel jest okragly ;).

    Flyer

  • 12. Data: 2003-02-27 15:30:14
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > ".. Jest wiele rożnych studzienek kanalizacyjnych, czy innych, i są do
    nich
    > rożne pokrywy. Jaką by Pan zaprojektował."

    taka ci nigdy na lep nie spadnie.
    do tego najlepiej przenosi obciazenia komunikacyjne.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 13. Data: 2003-02-28 02:52:46
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Kamil" <k...@o...pl> writes:

    > Już otwierałem nóź w kieszeni ale podpowiedziano mi :
    > "Bo my słyszeliśmy, ze ponoć te okrągłe są najlepsze."
    > Już wyjmowałem nóż, ale po kilku następnych drwinach w moja stronę
    > skierowanych chciało mi się płakać.
    > Wiec dostałem następną podpowiedz:
    > "... Nawet kiblonurki znają odpowiedz na to pytanie !".
    > Czy już wiecie czemu te okrągłe pokrywy są lepsze od pozostałych.
    >
    > Na początku uważałem to za żart, ale odpowiedz nasunęła mi się po powrocie
    > do domu. Pomyślcie.

    wyglada na klasyczne pytanie na myslenie.

    inzynieria i design uzytkowy to nie sztuka, gdzie decyduje gust
    odbiorcy i nic wiecej.
    tutaj sie licza wzgledy praktyczne, wiec skoro te klapy sa okragle, to
    musi byc jakis powod ku temu.
    ja osobiscie nie wiem czemu sa okragle (moge zgadywac albo wykazac sie
    zastosowaniem fizyki i geometrii w praktyce, wymyslajac napredce
    powody) - ale jestem pewna, ze nie przez przypadek :)

    wiec co sie tak denerwujesz.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 14. Data: 2003-03-01 11:32:08
    Temat: OT
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Obiecywałaś mi kiedyś że keidyś wyjasnisz skąd się wzięłą nazwa twojego
    serwera. Czy to drugie kiedyś już się stało i umknęło mojej uwadze, czy też
    jescze nie?
    KaeL

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> napisał(a) w artykule
    <m...@p...ninka.net>...