PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cala prawda o Polsce

  • 1. Data: 2003-08-15 09:54:02
    Temat: Cala prawda o Polsce
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Tak sobie czytam te wszystkie wasze posty i naprawde jest mi przykro, ze tak
    wielu ludzi, zdolnych ludzi siedzi w domach i marzy o pracy za 1000 plnow.
    Nalezy jednak spojrzec prawdzie w oczy i powiedziec sobie, ze Polska jest
    juz przegrana na najblizsze 100 lub wiecej lat. Popatrzcie ile jest firm cos
    produkujacych w Polsce? Gospodarka kreci sie na produkcji na calym swiecie.
    Jesli cos sie natomiast produkuje juz tutaj to z polproduktow sprowadzanych
    z zagranicy. Inna sprawa: banki - pozostaly w Polsce doslownie dwa lub trzy
    banki polskie. Tak wiec chcac wziasc kredyt dajemy zarobic znowu komus z
    zewnatrz, a nie Polakom. Kolejna sprawa: pojdzcie do dowolnego hipermarktetu
    (a propos kazdy jest zagraniczny) i poszukajcie metek produktow tam
    sprzedawanych, wszystkie sa made po za Polska. Dzisiaj jade do rodzicow na
    odwiedziny, oczywiscie VW Golfem IV robionym w Niemczech no i po drodze
    kupie sobie benzyne na stacji BP lub Shell, ktore z tego co wiem sa
    amerykanskie. Do tego jadac bede sluchal mojej ulubionej plyty CD nagranej
    na koreanskiej nagrywarce Samsunga i odtwarzanej w moim samochodzie na
    cd-playerze Panasonica, a dzwiek poplynie z glosnikow Blaupunkta. Podjade do
    sklepu i kupie olej Mobil 1 (made in germany) do mojego autka. Tak wiec w
    Polsce jest juz pozamiatane, szkoda zludzen trzeba jechac gdzies ale
    najgorsze jest to, ze tam baaardzo rzadko robi sie w swoim zawodzie. UE
    potrzebuje Polakow to pilnowania, opiekowania sie dziecmi i starcami, mycia
    garow i robienia lasek tamtejszym krezusom. A za 10 lat juz nie bedzie UE.
    Dziekuje wszystkim tym debilom co glosowali na Leszka i jego PZPR (SLD). mam
    nadzieje, ze bedziecie zdychac z glodu.

    Dieter

  • 2. Data: 2003-08-15 10:09:38
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dieter wrote:
    > bedzie UE. Dziekuje wszystkim tym debilom co glosowali na Leszka i
    > jego PZPR (SLD). mam nadzieje, ze bedziecie zdychac z glodu.

    Idz, wyjdz na powietrze, odetchnij - moze bedzie lepiej.

  • 3. Data: 2003-08-15 10:24:18
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odwiedziny, oczywiscie VW Golfem IV robionym w Niemczech no i po drodze
    > kupie sobie benzyne na stacji BP lub Shell, ktore z tego co wiem sa

    OT ale tak mi się przypomniało:

    Co to jest globalizacja?
    Najlepiej wyjasnia to smierc ksieznej Diany. Angielska ksiezniczka ze swoim
    egipskim kochankiem rozbija sie we francuskim tunelu, jadac niemieckim
    samochodem z holenderskim silnikiem, prowadzonym przez Belga, ktory
    wczesniej wypil sobie troche szkockiej whiskey, gonieni przez wloskiego
    paparazzi na japonskim motorze. Po czym ratowal ja amerykanski lekarz
    uzywajacy
    brazylijskich lekow. A tekst ten napisal Polak, uzywajac technologii Billa
    Gatesa, ktora ten wzial od Japonczykow. A Ty prawdopodobnie czytasz to na
    klonie amerykanskiego IBMa, ktory opiera sie na filipinskich czesciach i ma
    koreanski monitor, zlozony przez pracownikow z Bangladeszu w singaporskiej
    fabryce. Przewieziony ciezarowkami przez Hindusow, ukradziony przez
    Indonezyjczykow i w koncu sprzedany do Twojego kraju przez Chinczykow.
    TO JEST GLOBALIZACJA!

  • 4. Data: 2003-08-15 10:25:12
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Widze, ze mlody lewaczek sie wkurzyl.

  • 5. Data: 2003-08-15 10:28:42
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Wiem co to jest globalizacja i wiem tez co to jest niewolnictwo i
    traktowanie Polski jako rynek zbytu i rzesze chamow do roboty za darmo.
    Popierasz to?

    Dieter

  • 6. Data: 2003-08-15 10:36:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dieter wrote:
    > Widze, ze mlody lewaczek sie wkurzyl.

    Ech, najsmieszniejsze jest to, ze to o czym ty krzyczysz to jest czystej
    wody socjalizm. Szkoda, ze tego nie rozumiesz.
    Powiadasz ze ty taki prawicowy? To jakie kolezko masz poglady na gospodarke?
    Bo to co prezentowales w tym swoim mailu (zenujacy brak wiedzy - no ale
    kazdy Polak zna sie na polityce i gospodarce....) to w zyciu nie mozna
    nazwac podejsciem prawicowym....
    A winienie za obecny stan ludzi glosujacych na Millera, to juz zupelna
    ignorancja.
    Dlatego - lepiej juz nie dziel sie swoimi myslami objawionymi i pospaceruj
    sobie.... Tak bedzie lepiej dla wszystkich ;)

  • 7. Data: 2003-08-15 10:37:27
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Jakiś ty inteligentny...i wrażliwy...
    Jestem pod wrażeniem, aż sraczki dostałem.

  • 8. Data: 2003-08-15 10:37:59
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Cala UE to socjalizm i chyba ze ty tez nalezysz do gangu Leszka i razem z
    nimi kradniesz to nie dziwie ci sie, ze ci dobrze tutaj. Musisz nauczyc sie
    rozpoznawac kapitalizm od skurwysynstwa bolszewikow. Tzn. kogo mam obwiniac?
    siebie, ze nie glosowalem na nich i okradaja mnie i takich naiwniakow jak
    ty? Zastanow sie bo z tego co widze to bladego pojecia nie masz o niczym.

  • 9. Data: 2003-08-15 10:52:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dieter wrote:
> [...]
    > nich i okradaja mnie i takich naiwniakow jak ty? Zastanow sie bo z
    > tego co widze to bladego pojecia nie masz o niczym.

    Dobrze, skonczmy moze te rozmowe, bo z nawiedzonych ludzi nie przekonasz,
    tylko klocic sie z nimi mozesz....
    Sluchaj - powiem ci tak - gowno mnie obchodzi jakie jest pochodzenie
    kapitalu. Tylko zobacz, ze gdyby koszt pracy byl nizszy, a podatki mniejsze,
    to u nas bylby raj na ziemi.
    Ale zeby tego dokonac o trzeba najpierw sciac socjal (1/3 dochodu panstwa
    wydawana jest na socjal - a gdzie jeszcze pensja budzetowki itp) i obnizyc
    podatki.
    Takie rzeczy ci do glowy nie przychodzA?
    Szukasz tylko wroga na zewnatrz jak matolek jakis, zamiast zobaczyc ze moze
    ta przyczyna ze Polacy sa traktowani tak jak sa jest ich socjalizm we
    lbach?!?
    Pozwalaja, zeby doplacac na kopalnie, rolnictwo i tak dalej.... Pozwalaja
    sie obdzierac panstwu z kasy, chociazw zamian dostaja gowno...
    Jak mozna zalozyc wlasna dzialanosc gospodarcza, jesli na same zusy itp
    musisz oddac ok 650 zl miesiecznie - czy zaroisz czy nie? A dodeaj do teg
    inne koszty (bank, wynajecie siedziby, biuro rachunkowe).
    to nie ty winisz obcych... Echhh. Co za podejscie....
    Jeszcze raz moja propozycja - wyjdz i odetchnij swiezym powietrzem, bo
    wrzodow dostaniesz od tych nerwow...
    Jak dla mnie EOT

  • 10. Data: 2003-08-15 10:55:55
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Czyli przyznales mi racje w sumie mowiac to wszystko. Bo kto ustala prawo w
    Polsce jak nie partia rzadzaca?

    Same podatki to za malo, musi byc produkcja. Bo trzeba miec z czego placic
    te podatki. Podatek liniowy nie jest lekarstwem na dobrobyt ale to tylko
    jeden z jego punktow.

    Dieter