PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Pozycjonowanie stron www - praca zdalna"

  • 1. Data: 2003-08-15 07:56:05
    Temat: "Pozycjonowanie stron www - praca zdalna"
    Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>

    Czy ktoś mógłby wytłumaczyć maluczkiemu na czym polega ta praca (jak w
    temacie)?

    Dirschauer

  • 2. Data: 2003-08-15 08:34:51
    Temat: Re: "Pozycjonowanie stron www - praca zdalna"
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mógłby wytłumaczyć maluczkiemu na czym polega ta praca (jak w
    > temacie)?
    >
    > Dirschauer

    Ze ktos kto ma firmke produkujaca np znicze pogrzebowe, zaplaci
    pozycjonujacemu to po wklepaniu w uzgodnione i oplacone wyszukiwarki hasla
    "znicze", jego firma ukaze sie na jak najwyzszej pozycji.
    Dospiewaj sobie, co sie moze dziac, jak takich firm jest np 200 i wszystkie
    chca byc na pierwszej stronie wynikow i placa za to. Dlatego przy
    powazniejscych ogloszeniach widzialem zapytania o firmy i slowa kluczowe
    referencyjne dla pozycjonujacego.
    Podejrzewam, ze tacy goscie caly czas jakimis robotami sprawdzaja ktore ze
    swoich stron trzeba podniesc na listach wynikow

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-15 08:49:11
    Od: "phet" <d...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ze ktos kto ma firmke produkujaca np znicze pogrzebowe, zaplaci
    > pozycjonujacemu to po wklepaniu w uzgodnione i oplacone wyszukiwarki hasla
    > "znicze", jego firma ukaze sie na jak najwyzszej pozycji.

    No tak ale może jeszcze powiesz z grubsza jak to się robi??

    > --
    > pzdr. Krzysztof

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 4. Data: 2003-08-15 09:00:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No tak ale może jeszcze powiesz z grubsza jak to się robi??

    Nie mam pojecia. Na swoje potrzeby tego nie musialem robic, a nie sadze,
    zebym po tygodniu nauki wyrwanego z ogolnego kontekstu pojecia "jak
    pozycjonowac" bez wiedzy i doswiadczenia ogolnego zwiazanego z budowaniem
    stron , stalbym sie kompetentnym fachowcem mogacym sprzedawac swoje
    uslugi.:)))

    jesli temat cie zainteresowal. to na poczatek doradzam "poguglac".

  • 5. Data: 2003-08-15 10:41:49
    Od: Piotr Dembinski <p...@y...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Użytkownik "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Podejrzewam, ze tacy goscie caly czas jakimis robotami sprawdzaja ktore ze
    > swoich stron trzeba podniesc na listach wynikow

    wow

    za....ste!! dla mnie bomba :)

    piter

  • 6. Data: 2003-08-15 10:46:20
    Od: "keisho " <k...@N...gazeta.pl>

    phet <d...@w...pl> napisał(a):

    [...]

    > No tak ale może jeszcze powiesz z grubsza jak to się robi??
    [...]

    Oględnie rzecz ujmując, chodzi o dobranie odpowiednich słów kluczowych
    zawartych w nagłówku strony z równoczesnym zawarciem pewnej ilości tych
    samych słów w treści strony.

    Ale to tak z grubsza, ponieważ każdy z robotów kieruje się własnymi zasadami
    wg których gromadzi dane indeksowanych witryn.

    > Pozdrawiam
    > Dawid

    również pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-15 11:03:05
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Oględnie rzecz ujmując, chodzi o dobranie odpowiednich słów kluczowych
    > zawartych w nagłówku strony z równoczesnym zawarciem pewnej ilości tych
    > samych słów w treści strony.

    ująłeś to bbb ogólnie gdyż np roboty google'a (było nie było najlepszej
    ogólnej wyszukiwarki) wogóle nie zwracają uwagi na to co jest w metatagu
    słów kluczowych.

    > Ale to tak z grubsza, ponieważ każdy z robotów kieruje się własnymi
    zasadami
    > wg których gromadzi dane indeksowanych witryn.

    w przypadku wspomnianego google'a oraz netsprinta (odpowiednika google ale
    pracującego tylko na stronach polskich) kluczem jest system PageRank , który
    uniemożliwia "oszukanie" robotów indeksujących fałszywymi słowami kluczowymi
    i fałszywkani w treści - wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania mają strony
    do których prowadzi większa liczba odnośników z serwisów (stron) o podobnej
    tematyce. (czyli odnośnik ze strony motoryzacyjnej X dla motoryzacyjnej Y
    daje Ygrekowi więcej niż odnośnik na nią ze strony o grafice)

    Tomek

  • 8. Data: 2003-08-15 11:47:16
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembinski" <p...@y...com> napisał w wiadomości

    > [...]
    > >

    > wow
    >
    > za....ste!! dla mnie bomba :)

    No wiesz...zalozylem, ze dobry fachowiec robiac cos takiego gwarantuje duzym
    klientom utrzymanie sie na okreslonych pozycjach wyszukiwarek w zakreslonych
    umowa ramach czasowych, pod grozba poniesienia konsekwencji finansowych w
    przypadku niespelnienia oczekiwan. Majac wiecej stron pod opieka musi sobie
    jakos zautomatyzowac kontrole pozycji poszczegolnych z nich, a nie czekac na
    info od klienta "Dlaczego Coca-cola spadla na Onecie na 2-e miejsce???" ;).
    Takie tam gdybania z mojej strony........

  • 9. Data: 2003-08-15 16:11:41
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    zakreslonych
    > umowa ramach czasowych, pod grozba poniesienia konsekwencji finansowych w

    to co mówisz jest nierealne. Wystarczy że google zmieni warunki rangowania
    stron i .... ZONK! W tym momencie masz zerowy wpływ na to co się dzieje na
    listach wyników. Chyba że jesteś właścicielem wyszukiwarki :)

    Tomek

  • 10. Data: 2003-08-15 16:23:17
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mógłby wytłumaczyć maluczkiemu na czym polega ta praca (jak w
    > temacie)?

    Nie sądzicie, ze to niezbyt etyczne zajecie? W końcu jego celem jest
    oszukanie niczego nie spodziewajacego sie uzytkownika wyszukiwarki, który ma
    prawo oczekiwac, ze ranking jest prawdziwy a nie nadmuchany przez róznych
    amatorów łatwej gotówki.