PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Cala prawda o Polsce
    From: "Dieter" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Cala prawda o Polsce
    Date: Fri, 15 Aug 2003 11:54:02 +0200

    Tak sobie czytam te wszystkie wasze posty i naprawde jest mi przykro, ze tak
    wielu ludzi, zdolnych ludzi siedzi w domach i marzy o pracy za 1000 plnow.
    Nalezy jednak spojrzec prawdzie w oczy i powiedziec sobie, ze Polska jest
    juz przegrana na najblizsze 100 lub wiecej lat. Popatrzcie ile jest firm cos
    produkujacych w Polsce? Gospodarka kreci sie na produkcji na calym swiecie.
    Jesli cos sie natomiast produkuje juz tutaj to z polproduktow sprowadzanych
    z zagranicy. Inna sprawa: banki - pozostaly w Polsce doslownie dwa lub trzy
    banki polskie. Tak wiec chcac wziasc kredyt dajemy zarobic znowu komus z
    zewnatrz, a nie Polakom. Kolejna sprawa: pojdzcie do dowolnego hipermarktetu
    (a propos kazdy jest zagraniczny) i poszukajcie metek produktow tam
    sprzedawanych, wszystkie sa made po za Polska. Dzisiaj jade do rodzicow na
    odwiedziny, oczywiscie VW Golfem IV robionym w Niemczech no i po drodze
    kupie sobie benzyne na stacji BP lub Shell, ktore z tego co wiem sa
    amerykanskie. Do tego jadac bede sluchal mojej ulubionej plyty CD nagranej
    na koreanskiej nagrywarce Samsunga i odtwarzanej w moim samochodzie na
    cd-playerze Panasonica, a dzwiek poplynie z glosnikow Blaupunkta. Podjade do
    sklepu i kupie olej Mobil 1 (made in germany) do mojego autka. Tak wiec w
    Polsce jest juz pozamiatane, szkoda zludzen trzeba jechac gdzies ale
    najgorsze jest to, ze tam baaardzo rzadko robi sie w swoim zawodzie. UE
    potrzebuje Polakow to pilnowania, opiekowania sie dziecmi i starcami, mycia
    garow i robienia lasek tamtejszym krezusom. A za 10 lat juz nie bedzie UE.
    Dziekuje wszystkim tym debilom co glosowali na Leszka i jego PZPR (SLD). mam
    nadzieje, ze bedziecie zdychac z glodu.

    Dieter