PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cala prawda o Polsce
    Date: Fri, 15 Aug 2003 12:52:40 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Dieter wrote:
    > Cala UE to socjalizm i chyba ze ty tez nalezysz do gangu Leszka i
    > razem z nimi kradniesz to nie dziwie ci sie, ze ci dobrze tutaj.
    > Musisz nauczyc sie rozpoznawac kapitalizm od skurwysynstwa
    > bolszewikow. Tzn. kogo mam obwiniac? siebie, ze nie glosowalem na
    > nich i okradaja mnie i takich naiwniakow jak ty? Zastanow sie bo z
    > tego co widze to bladego pojecia nie masz o niczym.

    Dobrze, skonczmy moze te rozmowe, bo z nawiedzonych ludzi nie przekonasz,
    tylko klocic sie z nimi mozesz....
    Sluchaj - powiem ci tak - gowno mnie obchodzi jakie jest pochodzenie
    kapitalu. Tylko zobacz, ze gdyby koszt pracy byl nizszy, a podatki mniejsze,
    to u nas bylby raj na ziemi.
    Ale zeby tego dokonac o trzeba najpierw sciac socjal (1/3 dochodu panstwa
    wydawana jest na socjal - a gdzie jeszcze pensja budzetowki itp) i obnizyc
    podatki.
    Takie rzeczy ci do glowy nie przychodzA?
    Szukasz tylko wroga na zewnatrz jak matolek jakis, zamiast zobaczyc ze moze
    ta przyczyna ze Polacy sa traktowani tak jak sa jest ich socjalizm we
    lbach?!?
    Pozwalaja, zeby doplacac na kopalnie, rolnictwo i tak dalej.... Pozwalaja
    sie obdzierac panstwu z kasy, chociazw zamian dostaja gowno...
    Jak mozna zalozyc wlasna dzialanosc gospodarcza, jesli na same zusy itp
    musisz oddac ok 650 zl miesiecznie - czy zaroisz czy nie? A dodeaj do teg
    inne koszty (bank, wynajecie siedziby, biuro rachunkowe).
    to nie ty winisz obcych... Echhh. Co za podejscie....
    Jeszcze raz moja propozycja - wyjdz i odetchnij swiezym powietrzem, bo
    wrzodow dostaniesz od tych nerwow...
    Jak dla mnie EOT