PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ochronie - zaostrzenie ustawy

  • 1. Data: 2007-07-01 11:55:57
    Temat: Praca w ochronie - zaostrzenie ustawy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Witam,
    Projekt ustawy o ochronie osób i mienia zakłada:

    Art. 34. 1. Licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia
    wymagana jest
    do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt 1, przez:
    (...)
    7) pracowników ochrony wykonujących zadania w obiektach handlowych lub
    usługowych o całkowitej powierzchni powyżej 500 m kw., w czasie ogólnej
    dostępności tych obiektów z zastrzeżeniem, iż w przypadku usytuowania
    obiektów w jednym budynku ich powierzchnia liczona jest łącznie.

    Czyli zwiększy się bezrobocie ?
    Nie da się ukryć, że w sklepach i galeriach handlowych zdecydowana
    większośc agentów ochrony nie posiada licencji, więc dokąd ci bez licencji
    pójdą pracować, jeśli nie zdadzą egzaminu ???

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-07-01 15:46:18
    Temat: Re: Praca w ochronie - zaostrzenie ustawy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > większośc agentów ochrony nie posiada licencji, więc dokąd ci bez licencji
    > pójdą pracować, jeśli nie zdadzą egzaminu ???

    po pierwsze to ich problem a po drugie nie jest to tak że licencja jest
    dokumentem wydawanym po spełnieniu procedury a nie po zdaniu egazminu,
    a sama z kolei procedura polega na:
    - spełnieniu warunków wstępnych dot. wykształcenia, niekaralności itp
    - wystąpieniu do właściwego komendanta policji,
    - zrobieniu badań i
    - zapłaceniu kasy ?
    Nie chce mi się grzebać teraz, ale nie ... pogrzebię właśnie i :
    http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/portal/KWK/35
    2/282/

    więc nie przeadzajmy z egzaminami, a nawet jakby, to niezdanie egzaminu
    przygotowanego dla ludzi o najniższym poziomie wykształcenia oznacza.....
    nie będę mówił dalej....

    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-07-01 23:56:21
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2007 17:46:18 +0200, Jackare napisał(a):

> [...]
    >
    > więc nie przeadzajmy z egzaminami, a nawet jakby, to niezdanie egzaminu
    > przygotowanego dla ludzi o najniższym poziomie wykształcenia oznacza.....

    Wygrzebałes aktualny stan prawny, po nowelizacji ma byc inaczej.

  • 4. Data: 2007-07-02 00:56:48
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <n5s3hdciujny$.e4wlk8czgeyi.dlg@40tude.net>
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> m.in.
    napisał(a)::

> [...]
    > większośc agentów ochrony nie posiada licencji, więc dokąd ci bez licencji
    > pójdą pracować, jeśli nie zdadzą egzaminu ???

    I prawidłowo, niekompetencja pracowników "ochrony" zazwyczaj poraża.
    Miałem kiedyś taka sytuację, że w jednym z marketów jak wychodziła jakaś
    starszawa Pani zapiszczała bramka, co dziwne zostawiła zakupy za bramką i
    wróciła się bramka zapiszczała jeszcze raz. Bramka zapiszczała powtórnie,
    Pani wyszła do zakupów i widziałem że czeka na kogoś z pracowników lekko
    zakłopotana. Pojawił się niedorozwinięty ogr i zaczął ją szarpać i wyzywać
    od złodziejek. Ludzie w okół zaczęli się burzyć i tłumaczyć mu aby się
    uspokoił a ten zaczął wlec jak szmatę kobiecinie gdzieś na zaplecze i tu
    się pomylił, ta w sklepie była z dwoma synami którzy po chwili doskoczyli
    do niego i już manualnie wyjaśnili, że źle robi. W efekcie końcowym okazało
    się, że Pani kasjerka nie zdjęła jednego z zabezpieczeń.
    Jestem jak najbardziej przeciw zatrudnianiu na stanowisku dającym poniekąd
    jakąś władzę debili i ignorantów którzy demonstrując swoja siłę fizyczną
    próbują zaleczyć własne głęboko skrywane kompleksy i frustracje z powodu
    poziomu własnego życia.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 5. Data: 2007-07-02 00:59:52
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    napisał(a)::

> [...]

    I prawidłowo, niekompetencja pracowników "ochrony" zazwyczaj poraża.
    Miałem kiedyś taka sytuację, że w jednym z marketów jak wychodziła jakaś
    starszawa Pani zapiszczała bramka, co dziwne ta zostawiła zakupy za bramką i
    wróciła się bramka zapiszczała jeszcze raz. Pani wyszła do zakupów i
[...]
    nie zdjęła jednego z zabezpieczeń z paszcza, który owa Pani miała na sobie
    już a za który zapłaciła..

  • 6. Data: 2007-07-02 13:52:07
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:n5s3hdciujny$.e4wlk8czgeyi.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    > Projekt ustawy o ochronie osób i mienia zakłada:

    Znaczy cieciujesz w Tesco i nie masz licencji?

    BP, MSPANC

    sz.

  • 7. Data: 2007-07-03 03:41:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 2 Jul 2007 15:52:07 +0200, od szomiz :

    > Znaczy cieciujesz w Tesco i nie masz licencji?

    Nie potwierdzam i nie zaprzeczam, czyli w Twoim rozumieniu własnie cieciuję
    i to jest dla Ciebie najwygodniejsza wersja.

  • 8. Data: 2007-07-05 15:50:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Witam,
    > Projekt ustawy o ochronie osób i mienia zakłada:

    [ciach]

    ATSD to czyj ten projekt i gdzie można sprawdzić jego postępy?