PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brakuje listonoszy

  • 11. Data: 2007-07-04 06:04:03
    Temat: Re: Brakuje listonoszy
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    Użytkownik "robbi" napisał
    >Zycze zdrowia - uwierz mi - praca jest malo przyjemna. Dosc ze na
    >listonosza w Poznananiu to niedlugo pewnei z lapanki beda brac ludzi.

    A ja rok temu poznałam listonosza z Tarnowa, który mówił, że u nich każdy
    listonosz trzyma robotę, bo z "końcówek" przekazów wyrabiają drugą pensję.

    Pozdrawiam,
    Magda Wasilewska

  • 12. Data: 2007-07-04 06:31:33
    Od: robbi <r...@n...com>

    skarb napisał(a):
    > Użytkownik "robbi" napisał
    >
    > A ja rok temu poznałam listonosza z Tarnowa, który mówił, że u nich każdy
    > listonosz trzyma robotę, bo z "końcówek" przekazów wyrabiają drugą pensję.

    Jak ma dobry rejon - to jak najbardziej ma szanse na sowite koncowki.
    Szczegolnie intratne sa rejony gdzie mieszkaja emerytowani mundurowi.
    Ale niestety czesto i gesto ludzie coraz czesciej emerytury i inne
    swiadczenia maja przekazywane na konto i listonosz nie ma szans na
    sensowne koncowki.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 13. Data: 2007-07-04 08:17:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robbi napisał(a):

    > Luz - jak chcesz mozesz byc i przed 6 rano ;D

    Miałem na myśli raczej jakąś 10-11 rano ;)

    > Taaa.
    > Zycze zdrowia - uwierz mi - praca jest malo przyjemna. Dosc ze na
    > listonosza w Poznananiu to niedlugo pewnei z lapanki beda brac ludzi.

    Wiesz, mi tam przy mojej robocie bardzo brakuje kontaktu z ludźmi...

  • 14. Data: 2007-07-04 14:03:01
    Od: r2r <i...@o...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Że co ? Biustonoszy brakuje ?

  • 15. Data: 2007-08-10 17:54:22
    Od: A Tennyson <t...@b...biz>

    On Wed, 4 Jul 2007 08:04:03 +0200, skarb wrote:

    > A ja rok temu poznałam listonosza z Tarnowa, który mówił, że u nich każdy
    > listonosz trzyma robotę, bo z "końcówek" przekazów wyrabiają drugą pensję.

    Można zrobić karierę zaczynając od listonosza. Trzeba tylko wiedzieć
    kiedy zcząć pisać i zupełnie nie należy znać się na kobietach - Charles
    Bukowski. ;-)

    http://tinyurl.com/3dso2x

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson