PracaGrupypl.praca.dyskusje › Altkom raz jeszcze

  • 1. Data: 2007-07-01 09:49:07
    Temat: Altkom raz jeszcze
    Od: "reset" <c...@g...pl>

    Szukam nowej pracy i ostatnio odezwał się do mnie Altkom. Spotkałem się z
    panią od HR, ale przyznam, że opinie na temat Altkomu, które tu znalazłem
    mocno zmroziły mój entuzjazm. Pracuję w dużej korporacji i sam mógłbym
    napisać niejedną negatywną opinię o swoim pracodawcy, ale wiem, że wszystko
    zależy od konkretnej sytuacji. Będę wdzięczny za informacje pracowników
    Altkom na temat stanowisk średniego szczebla - podległych dyrektorom pionów.
    Na ile jest to ryzykowne z punktu widzenia stabilności zatrudnienia, czy
    rzeczywiście grozi to wdepnięciem na grzązki grunt nieciekawych układów? Jak
    to wygląda w poszczególnych pionach? Czy edukacja i software to odzielne,
    zwalczające się światy? Czy w związku z powyższym pracownik odpowiadający za
    coś więcej niż wytworzenie kodu lub przeprowadzenie szkolenia jest narażony
    na szybką wymianę na nowszy model przy pierwszej lepszej okazji?

  • 2. Data: 2007-07-08 16:43:04
    Temat: Re: Altkom raz jeszcze
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    reset napisał(a):
    > Szukam nowej pracy i ostatnio odezwał się do mnie Altkom.

    Pracowałem kiedyś w Altkomie, w serwisie i pewnego dnia
    serwis został rozwiązany, praktycznie wszyscy zwolnieni
    a następnie powstał dział wsparcia technicznego
    i zostali zatrudnieni nowi.

    E.