PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adecco Kraków - przykład nierzetelności

  • 1. Data: 2003-06-12 21:04:49
    Temat: Adecco Kraków - przykład nierzetelności
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    Moja koleżnaka została przez pośrednictwo Adecco zakwalifikowana do pracy
    na stanowisku, na które prowadzili nabór. Ucieszyła się, że się udało.
    Wcześniej kazano jej przyjść w określone miejsce na szkolenie
    przygotowawcze u pracodawcy. Jakże się zdziwiła, gdy okazało się, że jej
    nie ma na liście kursantów, potem dotarła do gościa prowadzącego jakieś
    szkolenie, ale on znów nic nie słyszał, że ktoś ma być z Adecco.
    Koleżanka, zirytowana takim podejściem, udała się do biura Adecco po
    wyjaśneinia. Pani nie umiała wyjaśnić tej niby pomyłki, powiedziała, że
    następne szkolenia będą za 2 tygodnie (że niby nie ta lista jeszcze czy
    co?).
    Okazuje się także, że na tych szkoleniach u przyszłego pracodawcy jest też
    dalsza selekcja i odsiew, jak mówiła osoba, która właśnie na takei
    szkolenie przyszła.
    Rozumiem te dalsze selekcje, nie rozumeim tylko nierzetelności Adecco i
    wymigiwania się.
    Ich strona www z formularzem do wysyłania CV też może wiele mówić o
    sposobie rekrutacji - bardzo zgrubnym, ograniczono się do zebrania tylko
    niektórych informacji o kandydacie. Sama budowa formularza stanowi już
    inny problem.

    --

    Jerzy
    ~~~~

  • 2. Data: 2003-06-13 05:08:18
    Temat: Re: Adecco Kraków - przykład nierzetelności
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

> [...]
    > sposobie rekrutacji - bardzo zgrubnym, ograniczono się do zebrania tylko
    > niektórych informacji o kandydacie. Sama budowa formularza stanowi już

    Witam
    ,
    Hmm..ciekawe, dobrze ze mnie o tym poinformowales, bede uwazac.
    A czytaliscie ostatnio w wyborczej o rzekomych firmach posrednictwa pracy?
    placisz delikwentowi 100 zl w zamian za interesujące cię ogloszenie, po
    zaplacie dostajesz adres firmy, idziesz na miejsce a tam pusty barak;-)
    niezle prawda?

    Pozdro!
    Ania

  • 3. Data: 2003-06-13 05:56:40
    Temat: Odp: Adecco Kraków - przykład nierzetelności
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Niestety mam podobne doświadczenia a firmą Adecco ( oddział krakowski ),
    NIEKOMPETENCJA ,NIERZETELNOŚC, IGNORANCJCA pracownikówfirmy przeszły moje
    wyobrażenia !

  • 4. Data: 2003-06-13 11:23:06
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "jaPITole" <h...@t...pl> napisał(a) tak:
    > Niestety mam podobne doświadczenia a firmą Adecco ( oddział krakowski ),
    > NIEKOMPETENCJA ,NIERZETELNOŚC, IGNORANCJCA pracownikówfirmy przeszły
    moje
    > wyobrażenia !

    No to kolejny przypadek. Mógłbyś to opisać bliżej?

    Jerzy

  • 5. Data: 2003-06-13 15:11:49
    Od: "frutis" <f...@N...pl>

    ja z firmą Sedlak&Sedlak

    cóż, to my jesteśmy tymi "śmieciami" którzy są potrzebujący- szukający pracy
    a oni ją mają...
    frutis

  • 6. Data: 2003-06-14 18:44:19
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jaPITole" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety mam podobne doświadczenia a firmą Adecco ( oddział krakowski ),
    > NIEKOMPETENCJA ,NIERZETELNOŚC, IGNORANCJCA pracownikówfirmy przeszły
    moje
    > wyobrażenia !

    Ja mam doswiadczenia z oddzialem z Warszawy i powiem, ze rozmowa nie
    powalila mnie na kolana, raczej standardowa, ale poza tym bylo ok:
    dotrzymali wszystkich terminow, osoba z ktora mialam pierwsza rozmowe
    kwalifikacyjna, zawsze oddzwaniala, kiedy zostawialam informacje w
    sekretariacie, ze prosze o kontakt itp. Zdanych wiekszych wpadek.

    Pozdrawiam
    Kaja