PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile moge wziac za przepisanie duzej pisemnej pracy?

  • 1. Data: 2003-06-12 20:01:59
    Temat: Ile moge wziac za przepisanie duzej pisemnej pracy?
    Od: Lord Popcorn <lordpopcorn@[wytnij-ten-bezsensowny-kawalek]poczta.onet.pl>

    Witam,

    Nie orientuje sie specjalnie w cenach, ale przepisalem znajomemu prace
    na nauczyciela dyplomowanego i nie wiem, jakiej kwoty moge od niego
    zazadac w kwestii zaplaty. Praca zajmuje jakies 130 stron w Wordzie i
    Excelu (razem), zawiera od groma tabelek i wykresow i generalnie
    wymagala duzo moze niezbyt ciezkiej, ale mozolnej, pracy (jakies 3
    miesiace - musze sie rownolegle uczyc itd.)

    Nie chodzi mi o wyliczenia co do grosza, ale o jakies ogolne porady,
    choc dokladne propozycje takze beda mile widziane :)

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc

    --
    Michal "Lord Popcorn" Kepien
    lordpopcorn@[wytnij-ten-bezsensowny-kawalek]poczta.o

    "The UPL leaders formulated a bold plan that would assure that
    humanity would persevere, unscathed by the tempting corruption of
    radical technologies." --- Blizzard Ent.

  • 2. Data: 2003-06-12 22:36:14
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>

    Uzytkownik "Lord Popcorn"
    <lordpopcorn@[wytnij-ten-bezsensowny-kawalek]poczta.
    onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:1mmhev0urlgd2erudnsu5mui6904gn07dc@4ax.com...
> [...]
    >
    > Nie chodzi mi o wyliczenia co do grosza, ale o jakies ogolne porady,
    > choc dokladne propozycje takze beda mile widziane :)

    ja bym wzial 1,80 - 2,00 za strone + za kazdy wykres lub rysunek od 0,50 do
    1 zl w zaleznosci od wielkosci

    Seba