PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robic??

  • 1. Data: 2003-06-12 18:30:12
    Temat: co robic??
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Witam
    Mam 21 lat i w lipcu zakoncze studia licencjackie na kierunku zarzadzanie
    przedsiebiorstwem (3 letnie studia stacjonarne w PWSZ Biala Podlaska)...
    Posiadam rowniez tytul technika informatyki(studium policealne).

    Obecnie mam do wyboru dwie drogi mojej dalszej edukacji:

    1. 3,5 letnie studia inzynierskie na kierunku informatyka stosowana (moja
    maciezysta uczelnia, przy zalozeniu ze sie dostane ;-) ). W tej opcji mam
    rowniez zamiar rozpoczac rownolegle na 2 roku magisterskie studia
    uzupelniajace na kierunku informatyka w biznesie.

    2. 2 letnie magisterskie studia uzupelniajace na kierunku informatyka w
    biznesie. Oraz podjecie pracy (mam nadzieje ze znajde).

    Jak myslicie ktora opcja jest lepsza???

    wasyl...
    w...@w...pls

  • 2. Data: 2003-06-12 18:32:16
    Temat: Re: co robic??
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    zapomnialem dodac ze studia uzupelniajace w systemie zaocznym...

    wasyl...
    w...@w...pls

  • 3. Data: 2003-06-12 18:49:54
    Od: Dehumanizer <s...@p...onet.pl>

    wasyl... napisał:

> [...]
    > przedsiebiorstwem (3 letnie studia stacjonarne w PWSZ Biala Podlaska)...
    > Posiadam rowniez tytul technika informatyki(studium policealne).

    mozesz mi wytlumaczyc, jak udalo ci sie zrobic licencjat (3 lata) i
    technika informatyki (2 lata) zaraz po liceum (ktore normalny uczen
    konczy majac 19 lat) i nadal miec 21 lat ?

    Dehumanizer

  • 4. Data: 2003-06-12 18:56:11
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik "Dehumanizer" <s...@p...onet.pl> napisał
    > mozesz mi wytlumaczyc, jak udalo ci sie zrobic licencjat (3 lata) i
    > technika informatyki (2 lata) zaraz po liceum (ktore normalny uczen
    > konczy majac 19 lat) i nadal miec 21 lat ?

    Rownolegla nauka przez pierwsze dwa lata
    wasyl...
    w...@w...pls

  • 5. Data: 2003-06-12 19:05:16
    Od: Dehumanizer <s...@p...onet.pl>

    wasyl... napisał:

    > Użytkownik "Dehumanizer" <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Rownolegla nauka przez pierwsze dwa lata

    nawet nie wiedzialem ze tak mozna, myslalem ze te szkoly policealne nie
    dopuszczaja czegos takiego...

    Dehumanizer

  • 6. Data: 2003-06-12 19:09:54
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > rowniez zamiar rozpoczac rownolegle na 2 roku magisterskie studia
    > uzupelniajace na kierunku informatyka w biznesie.

    "Informatyka w biznesie" to jedna wielka sciema. Pracodawcy
    nie bardzo lubia taka informatyke.

    Jest na rynku pracy wiele osob majacych licencjat lub magister z
    np. zarzadzania lub rachunkowosci i inzyniera (nawet mgr) z
    kierunku informatyka. Tacy ludzie bija na glowe osoby po
    informatyce ekonomicznej, biznesowej i tym podobnych hybrydach.

    Lepiej idz na informatyke, ale taka zwykla, inzynierska, potem
    zrob magistra z informy i najlepiej MBA z zarzadzania. Do tego
    jeszcze dwa, trzy certyfikaty (MCSE, CNCA) i wtedy bedzie OK :-)

    FX

  • 7. Data: 2003-06-12 19:11:51
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > nawet nie wiedzialem ze tak mozna, myslalem ze te szkoly policealne nie
    > dopuszczaja czegos takiego...

    To jest chyba niedozwolone z ustawy o szkolnictwie wyzszym (ale
    dotyczy studiow dziennych) (tak cos slyszalem).

    Wiem ze moja poprzednia i rowniez obecna uczelnia nie dopuszczaly
    studiowania i nauki w studium policealnym. Natomiast 2 kierunki
    studiow wyzszych - bez problemu.

    FX

  • 8. Data: 2003-06-12 21:30:05
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał
    > zrob magistra z informy i najlepiej MBA z zarzadzania. >Do tego
    > jeszcze dwa, trzy certyfikaty (MCSE, CNCA) i wtedy >bedzie OK :-)

    no tak ... takie kwalifikacje moze wystarcza na prace za kasa w
    superextrahipermarkecie
    w lepszej polsce... ;-))

    wasyl...
    w...@w...pls

  • 9. Data: 2003-06-12 21:33:03
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wasyl..." <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał
    >
    > no tak ... takie kwalifikacje moze wystarcza na prace za kasa w
    > superextrahipermarkecie
    > w lepszej polsce... ;-))

    A wyjazd za granice i tam kontynuowanie nauki polaczone za zmywaniem garow w
    restauracji? Wyglada, ze ze zdolniejszych jestes to moze sie udac?
    Propaganda strasznie propagowala takie rozwiazania przed referendum.
    co ty na to?

    pzdr
    Krzysztof

  • 10. Data: 2003-06-12 21:35:39
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał
    > A wyjazd za granice

    jade do londynu w sierpniu... zobaczymy ....