PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na zlecenie firmy zagranicznej ?

  • 1. Data: 2003-06-12 16:42:35
    Temat: Praca na zlecenie firmy zagranicznej ?
    Od: "Magda" <r...@o...pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem w tej szczęśliwej sytuacji że mam pracę, ale mam z nią pewien
    problem.

    Od niedawna dorabiam swiadcząc usługi "konsultingowe" dla firmy
    zagranicznej;-).

    Poszukuje informacji o sposobach rozliczania pracy wykonanej osobiscie na
    zlecenie firmy zagranicznej.

    Podobno można rozliczać ją podobnie jak umowe o dzieło(pit chyba 52), ale
    czy ktoś może podać mi więcej szczegółów.

    Interesuje mnie oczywiscie wiele rzeczy : podatek, koszty uzyskania, ZUS,
    chora kasa.

    Najważniejsze jest - czy i jak to zgłosić w skarbówce, jakie są opłaty i jak
    wystawić rachunki/faktury ?

    Pozdrawiam

    Mariusz