PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdecco Kraków - przykład nierzetelności › Re: Adecco Kraków - przykład nierzetelności
    From: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Adecco Kraków - przykład nierzetelności
    Date: Fri, 13 Jun 2003 07:08:18 +0200

    > Rozumiem te dalsze selekcje, nie rozumeim tylko nierzetelności Adecco i
    > wymigiwania się.
    > Ich strona www z formularzem do wysyłania CV też może wiele mówić o
    > sposobie rekrutacji - bardzo zgrubnym, ograniczono się do zebrania tylko
    > niektórych informacji o kandydacie. Sama budowa formularza stanowi już
    > inny problem.
    >
    > --
    Witam
    ,
    Hmm..ciekawe, dobrze ze mnie o tym poinformowales, bede uwazac.
    A czytaliscie ostatnio w wyborczej o rzekomych firmach posrednictwa pracy?
    placisz delikwentowi 100 zl w zamian za interesujące cię ogloszenie, po
    zaplacie dostajesz adres firmy, idziesz na miejsce a tam pusty barak;-)
    niezle prawda?

    Pozdro!
    Ania