PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture Technology Solutions - warto?

  • 1. Data: 2007-05-10 19:15:02
    Temat: Accenture Technology Solutions - warto?
    Od: "programmer" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czy warto tam pracować? Aplikuję na stanowisko
    programisty java i oracle. Czy są w miarę atrakcyjne możliwości rozwoju?
    Słyszałem, że jest kiepska atmosfera pracy i praca jest mocno stresująca oraz
    ciągłe nadgodziny (na szczęście płatne). Czy dużo się podróżuje podczas pracy?
    Chciałbym poznać opinie ludzi, którzy tam pracują i pracowali :)

  • 2. Data: 2007-07-01 15:33:05
    Temat: Re: Accenture Technology Solutions - warto?
    Od: rohan <a...@w...pl>

    On 10 Maj, 21:15, "programmer" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > ciągłe nadgodziny (na szczęście płatne). Czy dużo się podróżuje podczas pracy?
    > Chciałbym poznać opinie ludzi, którzy tam pracują i pracowali :)

    Nadgodziny -tak, ale nie permanentne tzn. po 2-3 miesiącach nadgodzin
    ( dostaję się 150 % stawki za nadgodziny, w święta - 200%) ale potem
    dostaję się luz - zdają sobie sprawę że człowiek to nie maszyna...

    Kiepska atmosfera : Accenture na gwałt potrzebuje ludzi ( do końca
    sierpnia mają zatrudnić 30 osób) więc starają się jak mogą nie
    straszyć ludzi i podchodzą życzliwie.

    Podróże - ludzie ( tzn. szeregowi programiści) siedzą w jednym
    miejscu. Raz - dwa razy w roku mogą się trafić kilkudniowe szkolenia i
    wtedy trzeba się liczyć z wyjazdem ( nawet do Indii...)

    Robota jest istotnie dość stresująca i wymagająca ale gra się tam
    zespołowo więc nie ma sytuacji w której jest się zostawionym samemu
    sobie. Jak ktoś ma problem staję się to problemem całego zespołu więc
    każdy sobie pomaga. Sama polityka firmy mówi : jeżeli ktoś się pyta bo
    czegoś nie wie jest to oznaką siły a nie słabości.

    Rozwój : mam wrażenie że się stoi w miejscu. Tzn. ktoś zaczyna
    programować w COBOLU i klepie cały czas to samo, inny w zespole
    testowym cały czas operuje utartym schematem i testuje w kółko to
    samo.

    Piotr W.

  • 3. Data: 2007-07-02 09:33:11
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 10 mayo, 21:15, "programmer" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Słyszałem, że jest kiepska atmosfera pracy i praca jest mocno stresująca oraz
    > ciągłe nadgodziny (na szczęście płatne).

    To chyba standard w dowolnej wypozyczalni niewolników, aka firmie
    konsultingowej.