PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa w Kredyt Banku

  • 1. Data: 2007-05-10 10:21:39
    Temat: Rozmowa w Kredyt Banku
    Od: <l...@g...pl>

    Mam pytanie jak wyglada rozmowa o prace w Kredyt Banku ? Czego mozma sie
    spodziewac np: jakis testów do rozwiazania ? Jak dobrze trzeba znac ang (jak
    to sprawdzaja)??
    Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi :)
    Pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2007-05-10 11:35:57
    Temat: Re: Rozmowa w Kredyt Banku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu l...@g...pl porozsypywal nastepujace
    haczki:
    > Mam pytanie jak wyglada rozmowa o prace w Kredyt Banku ? Czego mozma sie
    > spodziewac np: jakis testów do rozwiazania ? Jak dobrze trzeba znac ang (jak
    > to sprawdzaja)??
    Sprzataczka nie musi znac angielskiego.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-29 23:31:02
    Od: "john" <j...@y...com>

    nie bylbym taki pewien, tak naprawde te testy jezykowe sa tylko po to zeby
    urozmaicic zabawe rekrutujacym bo kogo zatrudnia to wiadomo od poczatku a
    angielskiego to beda uzywac ale chyba po kilku glebszych. No chyba ze to
    praca za 800zl to wtedy chetnych sami musza szukac ale za te pieniadze nie
    trafiaja sie znajacy dobrze jezyki obce.
    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f1v0ip$q4p$2@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2007-05-29 23:33:57
    Od: "john" <j...@y...com>