PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZST Softel Kraków

  • 1. Data: 2007-05-10 18:57:44
    Temat: ZST Softel Kraków
    Od: smerf <s...@g...com>

    Witam

    Prosze o opinie o tej firmie. Jak sie tam pracuje, atmosfera,
    szkolenia, wymagania oraz jak wyglada sprawa z zarobkami. Interesuje
    mnie stanowisko Programisty Java.

    Z gory dziekuje za informacje

  • 2. Data: 2007-05-11 07:06:30
    Temat: Re: ZST Softel Kraków
    Od: redi <r...@o...pl>

    Na duże zarobki nie możesz liczyć, wiecej juz zarobisz w Comarchu, ale
    i tak powodzenia.

  • 3. Data: 2007-05-13 08:08:32
    Od: yale <N...@g...com>

    redi wrote:
    > Na duże zarobki nie możesz liczyć, wiecej juz zarobisz w Comarchu, ale
    > i tak powodzenia.

    To może być gdzieś gorzej niż w Comarchu? :p
    Mnie zastanawia fakt, że ogłoszenia tej firmy obserwuje od mniej więcej
    2-3 lat i non stop potrzebują programistów.
    Wnioski są dwa: mają bardzo dużo zleceń albo tak kiepsko płacą że mają
    wysokę rotację i brak płynności zatrudnienia.

  • 4. Data: 2007-05-14 09:16:02
    Od: redi <r...@o...pl>

    Raczej napewno to drugie, kumpel poszedl na rozmowe do tej firmy i
    dawali mu 1,2k (!!!) w okresie próbnym, oraz 2,0k docelowo. Co prawda
    nie mial dosw, ale uprzejmie podziekowal. Pozniej, wydzwaniali do
    niego, proponowali troche wiecej. Teraz pracuje w Moto

  • 5. Data: 2009-01-29 20:31:15
    Temat: Re: Re:_ZST_Softel_Kraków
    Od: "betek" <sloneczkox@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    To niestety prawda. Zaproponowali mi 1200 na początek, po roku 2000 zł no to sory
    dziękuje nie skorzystam. Jedno tylko na plus nie ma co się przejmować rozmową
    kwalifikacyjną. Totalny luzik dosłownie, miła atmosfera, bezstresowo.

  • 6. Data: 2009-01-30 13:41:26
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    betek pisze:
> [...]

    > Jedno tylko na plus nie ma co się przejmować rozmową
    > kwalifikacyjną. Totalny luzik dosłownie, miła atmosfera, bezstresowo.

    A tak spytam, na jakie stanowisko uderzałeś i
    za co miałeś być odpowiedzialny?

    Stach