PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia w Poznaniu na "klasyczne zawody"?

  • 1. Data: 2007-05-10 20:14:14
    Temat: Szkolenia w Poznaniu na "klasyczne zawody"?
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    Witam,
    Kuzyn mnie męczy, a że jest on nie obeznany z siecią - zapytam tutaj.
    Googluje i znaleźć nie mogę... Czy znacie jakieś firmy, które
    organizują szkolenia przyuczające do zawodów takich jak spawacze,
    ślusarze itp.? Wyniki odsyłają mnie jedynie do Ośrodka Szkolenia
    Zawodowego.
    Albo inaczej - czy są (istnieją) kursy przygotowujące do tego typu
    zawodów?

    Jacek

  • 2. Data: 2007-05-11 05:55:18
    Temat: Re: Szkolenia w Poznaniu na "klasyczne zawody"?
    Od: "KAIZEN Szkolenia Biznesowe" <b...@k...com>

    On Thu, 10 May 2007 22:14:14 +0200, Jacek Wojnarowski
    <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > Zawodowego.
    > Albo inaczej - czy są (istnieją) kursy przygotowujące do tego typu
    istnieją oczywiście. Jest ich niewiele, bo nie każda firma szkoleniowa z
    oczywistych względów moze sobie na takie szkolenia pozwolic.

    Druga sprawa, to to, że takie szkolenia maja raczej charakter regionalny.
    Proponuje sięgnąć do prasy lokalnej i poszukać nawet w drobniejszych
    ogłoszeniach.

    --
    Pozdrawiam Dariusz

    Bądź najlepszy w tym co robisz! http://www.kaizen-edu.com
    Tylko dla zaciętych Twardzieli! http://skocz.pl/dla_Twardzieli

  • 3. Data: 2007-05-13 18:34:28
    Od: "Ice" <j...@a...email>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1178828054.567654.164390@h2g2000hsg.googlegroup
    s.com...

    http://www.zdz.com.pl/

  • 4. Data: 2007-05-14 09:44:16
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > http://www.zdz.com.pl/

    Mhm, dzięki.
    W sumie nie jest źle - 1300 za dwumiesięczne szkolenie i papiery
    spawacza w kieszeni ;)

    Pozdrawiam,
    Jacek