PracaGrupypl.praca.dyskusje › pełne brutto

  • 1. Data: 2007-05-10 10:59:46
    Temat: pełne brutto
    Od: kewkie <k...@o...costam.pl>

    Witam,

    próbuję znaleźć w sieci, ale google wymięka - szukam kalkulatora
    płac, ale uwzględniającego "pełne brutto", czyli koszt, który
    faktycznie ponosi pracodawca, a nie to, co pracownik myśli, że
    jego pracodawca ponosi (bo, gdyby każdy wiedział, ile faktycznie
    kasy zabiera państwo, wszyscy przeszliby na "czarno" ;) )

    prosty przykład: chcę kogoś zatrudnić i dac mu 2000 na rękę.
    oczywiście osoba ta będzie myślała, że zarabia ok. 3000 brutto
    (czyli tzw. brutto "GUSowskie"), ale faktycznie będę musiał
    wydać pewnie ok. 3600zł miesięcznie, wszak muszę płacić państwu
    polskiemu "za karę", że kogoś zatrudniam na etat - no i właśnie
    chodzi mi o narzedzie do szybkiego obliczania tego, ile
    faktycznie wydam.

    --
    [cookie]

  • 2. Data: 2007-05-10 11:03:19
    Temat: Re: pełne brutto
    Od: "PH" <h...@n...onecie.pl>

    google -> "kalkulator podatkowy" -> pierwszy link ->
    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/
    możesz wpisać swoje netto / brutto a w wyniku dostaniesz m.in koszty
    pracodawcy i sumę (czyli "pełne brutto")

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2007-05-10 11:07:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki.
    aspx

    Może o takie coś ci chodzi?

  • 4. Data: 2007-05-10 11:20:03
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    kewkie wrote:

    > Witam,
    >
    > próbuję znaleźć w sieci, ale google wymięka - szukam kalkulatora
    kalkulatorplac.pl

  • 5. Data: 2007-05-10 13:26:19
    Od: ratrak <m...@W...biz>

    Zajrzyj lepiej tu:
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/0,75037.html

    Choć wypełniasz od strony pracownika - wynik daje PEŁNE brutto,
    uwzględniając stawki i Twoje i pracownika

  • 6. Data: 2007-05-11 08:09:36
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    W całkiem niezłym przybliżeniu wygląda to tak
    kwota netto * 1,5 daje brutto pracownika
    brutto pracownika *1,19 daje pełne brutto pracodawcy
    lub
    Kwota netto *1,8 daje pełne brutto pracodawcy
    oczywiście w przybliżeniu - kwoty rzeczywiste będą się różniły jakimiś
    złotówkami
    ale jest to tego typu rząd kosztów
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2007-05-11 09:04:56
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > Kwota netto *1,8 daje pełne brutto pracodawcy
    > oczywiście w przybliżeniu - kwoty rzeczywiste będą się różniły jakimiś

    Nie masz racji za grosz!
    Jak wpadasz w 2 skalę podatkową to się zmienia diametralnie, znowóż jak
    wpadasz w trzecią też się zmienia, a potem to znowu maleje, bo zus odpada.

  • 8. Data: 2007-05-11 13:28:58
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Nie masz racji za grosz!
    > Jak wpadasz w 2 skalę podatkową to się zmienia diametralnie, znowóż jak
    > wpadasz w trzecią też się zmienia, a potem to znowu maleje, bo zus odpada.

    Może i tak, w teorii itd, ale przy kwotach o których mówił autor wątku,
    Twoje uwagi raczej się nie kwalifikują...
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2007-05-11 17:26:51
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    kewkie nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > jego pracodawca ponosi (bo, gdyby każdy wiedział, ile faktycznie
    > kasy zabiera państwo, wszyscy przeszliby na "czarno" ;) )

    Inni podali ci linka do przeliczników, ja tylko dodam od siebie, że musisz
    też uwzględnić inne koszty, np. urlop 20/26 dni, ewentalne chorobowe - do
    33 dni, koszt badań okresowych, bhp, itp.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --