PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
    From: "Sototh" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Date: Tue, 27 Aug 2002 08:40:41 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@aaf119.warszawa.sdi.tpnet.pl

    > gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne

    Koderem z pewnością nie jesteś. Koder, to nazwa osobnika z ginącego już
    gatunku programistów piszących w assemblerze. Za starych dobrych czasów było
    ich mnóstwo. Teraz zostało niewielu. Ty, z tego, co piszesz, nie zasługujesz
    na to zaszczytne miano.

    > hobbystycznie. Moje wypociny możecie zobaczyć na www.centralis.pl -
    robiłem
    > to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu
    pracy,
    > zresztą jest francuzem.

    Tak to już jest, gdy ktoś odwala taką pracę za tak marną stawkę. Gdybyś
    miast 400 zażądał np. 2000 PLN z pewnością spojrzałby na ciebie poważniej. A
    tak "E - studencina jakiś, co on mi może zrobić? Projekty za grosze robi,
    więc i kasy na sądy nie ma..."

    > Obejrzyjcie sobie dokładnie - przypuszczam, że jako
    > nieliczny z krajanów poznałem system windows 2000 Datacenter Server, który
    > nie jest w Polsce praktycznie dostępny.

    Ja akurat nie uważam tego za sukces, tak jak nie uznaję rozwiązań webowych
    na platformie m$.

    > jeśli ktoś chce mieć podobny sklep to
    > jestem do usług - w tym przypadku 2 tyg i moja stawka 400 PLN - myślę, że
    > uczciwa. Oczywiście ASP i optymalizacja speeda na maxa w SQL-u, czyli to
    co
    > kocham :)

    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na
    rynek
    > i nabierzcie pokory

    Taki rynek, jakim go sobie ukształtujemy. Jestem pewien, że nie miałbyś nic
    przeciwko temu, by za te 2 tygodnie dostać 1000 PLN. No ale skoro to ci
    wystarcza... Ciekawe tylko na jak długo... A z pokorą, to chybiłeś. Po
    prostu wolę robić poważne rzeczy za poważne pieniądze, niż tak się bawić,
    jak ty.

    greetz

    Sototh