PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
    From: "Matchey" <m...@g...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Date: Tue, 27 Aug 2002 10:12:26 +0200

    > rynek
    >
    > Taki rynek, jakim go sobie ukształtujemy. Jestem pewien, że nie miałbyś
    nic
    > przeciwko temu, by za te 2 tygodnie dostać 1000 PLN. No ale skoro to ci
    > wystarcza... Ciekawe tylko na jak długo... A z pokorą, to chybiłeś. Po
    > prostu wolę robić poważne rzeczy za poważne pieniądze, niż tak się bawić,
    > jak ty.

    Tu niestety wlasnie o to chodzi, ze Ty, ja czy ktos inny woli robic za
    powazne pieniadze. Tylko, ze w ten sposob MY tych powaznych pieniedzy nie
    zobaczymy.
    Oni sami sobie robia dobrze na przyszlosc, gdyz ta kasa starcza im teraz na
    wakacje, tylko co bedzie, jak trzeba sie bedzie z tego utrzymywac? To sie
    chyba nazywa "cena dumpingowa" ;-).

    W glowie mi sie nie miesci, ze mozna wziac za 2 tygodnie pracy 400PLN, bo
    to jest nie pokora, tylko glupota i brak szanowania siebie, wlasnych
    umiejetnosci i czasu.
    To jest jak tanie kurewstwo (tylko intelektualne). Jako informatyk sprzedaje
    komus swoj umysl i zdolnosci. I jak juz sie sprzedaje, to nie jak tania
    dziwka.

    Pozdrawiam
    Maciej