PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasny interes.. :-) › wlasny interes.. :-)
  • Data: 2003-06-05 13:47:44
    Temat: wlasny interes.. :-)
    Od: "tokash" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,.

    Temat pewnie malo interesujacy ale grupa mysle odpowiednia.
    Jak wiadomo problem ze znalezieniem pracy jest niemaly wiec postanowilem
    zorganizowac sobie wlasny interes.
    Mysle o handlu elektronicznym , dokladnie o sklepie internetowym , do tego
    trzeba oczywiscie zarejestrowac dzialalnosc gospodarcza.
    Bylbym bardzo wdzieczny za uwagi od osob ktore temat juz przerobily ,
    czego powininem sie spodziewac , z jakimi problemami bede sie borykal po
    otwarciu wlasnej firmy. Wiadomo ze najwiekszym problemem sa oplaty
    zwiazane z utrzymaniem wlasnej dzialalnosci , jakie są opcje zeby oplaty
    te zredukowac do minimum , wiem przykladowo ze bedac zatrudnionym na pelny
    etat w innej firmie we wlasnej oplaty sa minimalne.
    Moze sa inne rozwiazania , opcje , a moze sa znizki dla studentow.. heh
    ;-)
    Jezeli jednak to nie ta grupa prosze o przekierowanie mnie na wlasciwa
    albo o podanie namiarow na strony internetowe z ktorych moglbym taka
    wiedze uzyskac.

    Pozdrawiam serdecznie..
    Dawid

    --