PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasny interes.. :-) › Re: wlasny interes.. :-)
  • Data: 2003-06-06 07:19:24
    Temat: Re: wlasny interes.. :-)
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Brawo, bezczynni niczego nie dokonuja, ja stawiam na wyjazd (13 czerwca na
    dluzej) do UK, Ty chcesz probowac tutaj obydwu nam potrzebne sa pomyslne
    wiatry :) bo rynek pracy wyglada marnie...
    Dodam ze czlowiek dla ktorego swiadczylem uslugi przez pare lat, we wrzesniu
    tamtego roku uruchomil tematyczna witryne troche materialow 'szkoleniowych'
    'opisow' i oferta kilku z poczatku ksiazek, teraz ksiazek jest (juz
    sprawdzam dokladnie) 18 !!! (zaledwie). Ksiazki z waskiej dziedziny,
    zamowien zrealizowanych dwiescie pare, w ktorych poszlo 276 ksiazek przy
    zarobku(zysku brutto) jakies 8zl/szt przez 9 miesiecy wychodzi ~250zl
    miesiecznie. Pamietac jednak nalezy ze strona nie byla reklamowana, klienci
    sami na nia trafili z googla, nie jest to glowne zrodlo utrzymania interesu
    :) a raczej poboczne hobby, ktore jednakowoz zaczyna samo z siebie dzialac
    coraz lepiej!

    pzdr i zycze Tobie i sobie fordewindu, lub co najmniej pelnego baksztaga
    slawek piwowarczyk skawina k/krakowa

    Użytkownik "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bbpcrh$jjd$1@inews.gazeta.pl...
    : > Mam pomysl na sklep.. uwazam nawet ze jest to pewnego rodzaju nowosc,
    : > przeanalizowalem rynek polskich sklepow internetowych ( na tyle na ile
    : > mogłem ) i stwierdzilem ze kazdy wyglada identycznie , prezentują
    : > dokladnie te same rozwiazania. Malo ktory wyroznia sie czymkolwiek od
    : > reszty.
    : > Stawiam na grafike i konkretną grupe docelową a nie wyłącznie na jeden
    : > określony produkt . Mam dwa projekty. Nie mowie ze jest to 100% pewny
    : > interes ale warto sprobowac. Jezeli dam dupy to przynajmniej będe
    bogatszy
    : > o pewne doświadczenia :-)
    : >
    : > Pozdrawiam