PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasny interes.. :-) › Re: wlasny interes.. :-)
  • Data: 2003-06-20 09:34:18
    Temat: Re: wlasny interes.. :-)
    Od: "AT" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tokash" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bbptgp$b7d$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzieki za opinie i rady. No i oczywiscie za slowa wsparcia :-)
    > Co do drugiej czesci mojego pytania.. jakie sa sposoby na to zeby oplaty
    > za prowadzenie firmy sprowadzic do minimum , jakies kruczki prawne etc..
    > Jeden z przykladow podalem w pierwszym poscie.
    >
    > Pozdrawiam

    Osobiście radzę usługi IT - cokolwiek np. bazy danych, grafika, php itp
    itd... Rynek jest niemały, dobre na początek, musisz TYLKO znaleść
    klientów...

    Ze sklepem interenetowym bym się wstrzymał, no chyba że będziesz pisał
    aplikacje obsługujące takie sklepy - vide pl.praca.oferowana - troche tego
    jest.

    Powodzenia!

    AT