PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasny interes.. :-) › Re: wlasny interes.. :-)
  • Data: 2003-06-06 06:40:43
    Temat: Re: wlasny interes.. :-)
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pomysl na sklep.. uwazam nawet ze jest to pewnego rodzaju nowosc,
    > przeanalizowalem rynek polskich sklepow internetowych ( na tyle na ile
    > mogłem ) i stwierdzilem ze kazdy wyglada identycznie , prezentują
    > dokladnie te same rozwiazania. Malo ktory wyroznia sie czymkolwiek od
    > reszty.
    > Stawiam na grafike i konkretną grupe docelową a nie wyłącznie na jeden
    > określony produkt . Mam dwa projekty. Nie mowie ze jest to 100% pewny
    > interes ale warto sprobowac. Jezeli dam dupy to przynajmniej będe bogatszy
    > o pewne doświadczenia :-)

> [...]

    Ja myślę, że może być to opłacalne, pod warunkiem że zaoferujesz coś, czego
    jeszcze nie ma w Polsce, kupić, lub nie jest takie jak być powinno - czyli
    będziesz miał coś lepiej, taniej itp..
    Ja osobiście już wiele razy kupowałem coś przez internet - głównie płyty
    dvd. Co prawda w Polsce jest dużo sklepów z dvd, vcd itp - ale jakoś się
    utrzymują i nawet w tym zakresie jest jakieś pole do manewru - np. otwarcie
    sklepu sprowadzającego i sprzedającego płyty z Australii - gdzie są ponad
    połowę tańsze (z tym że pewnie byłyby kłopoty licencyjne - ale nie wiem
    dokładnie).

    pozdr
    Krzysiek

    Krzysiek