PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasny interes.. :-) › Re: wlasny interes.. :-)
  • Data: 2003-06-05 22:00:42
    Temat: Re: wlasny interes.. :-)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Lukas" <n...@o...pl> writes:

    > FX wziąl pod lupe branże komputerów i ksiązek
    > a czy tylko to można sprzedawac przez internet.
    > Ja aktualnie pracuję nad sklepem dla frimy , która sprzedaję częsci do
    > ciężarówek.
    > Ich klineci sami się domagali takiego sklepu.
    > Poza tym dzięki temu mają przewagę nad konkurencją.
    > i jeszcze pozyskali nowych klientów, którzy wynaleźli ich poprzez
    > wyszukiwarkę
    >
    > Ich konkurencja też jest w wyszukiwarce i własciewie sąsiadują - tak jak to
    > sie dzieje w rzeczywistości - ale oni nie umozliwiają klientowi złożenia
> [...]

    bardzo fajnie, ale zauwaz, ze jest to firma JUZ dzialajaca, JUZ
    przynoszaca zyski, majaca klientow, zalecze i srodki.

    a tutaj mowa byla o robieniu biznesu od zera.

    to bardzo rozna sytuacja.

    > Do kolegi tokashi - jesli nie prowadziłes w zyciu zadnego biznesu to moze
    > byc ci trudno
    > ale warto spróbowac - sprawdzisz sie ( chocbys miał przegrać
    > porazki nalezy traktowac jako doświadczenie prowadzące do sukcesu

    probowac warto, ale trzeba to robic z glowa, nie porywac sie z motyka
    na slonce (w istocie, sklep internetowy to nie biznes dla jednej osoby
    z zaoszczedzonymi zaskorniakami, a przetrwanie na tym rynku bardzo
    trudne) -
    zlwaszcza, jesli sie zaciagnie
    kredyt w banku.

    bo potem jak bizness nie wyjdzie, to sie zostanie z dlugami, ktorych
    niewiadomo jak splacic.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net