PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-05-30 19:05:59
    Temat: programowanie czy sieci ?
    Od: yezooz <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!

    wiem ze podobne pytania przewijaly sie przez grupe ale mam nadzieje ze mimo
    wszystko bede mogl liczyc na sugestie z Waszej strony.

    Informatyka jako taka zajmuje sie juz od dlugiego czasu, tyle niezbyt
    zdecydowanie w ktoryms kierunku. W tej chwili jestem na studiach i juz
    najwyzszy czas sie "ukonkretnic" sek w tym ze ciezko mi wybrac, od jakiegos
    czasu programuje w Javie i PHP i dobrze mi z tym. Drugim konikiem sa linux,
    sieci, itp. Tyle ze tu z doswiadczeniem ciezko bo o ile programy mozna
    pisac i uczyc sie nowych jezykow - tworzyc portfolio, o tyle w przypadku
    administracji bez dostepu do drogiego sprzetu, prawdziwych problemow i
    wyzwan przy serwerze wydaje mi sie nie da sie rozwijac. Do pewnego stopnia
    oczywiscie.

    No wlasnie i co teraz? Ciezko wybrac bo wydaje mi sie ze praca admina
    jednak bardziej by mnie krecila. Od razu mowie ze mam zapal i to dziki i
    chcialbym po zakonczeniu studiow od razu zaczac jakas sensowna prace (a
    moze i w trakcie). Myslalem moze o wyjezdzie za granice na jakis czas(sam
    place za studia wiec nie mam dlugu wobec spoleczenstwa :D).

    Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie. Pozdr.