PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-05-30 20:56:29
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: "PZ" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Informatyka jako taka zajmuje sie juz od dlugiego czasu, tyle niezbyt
    > zdecydowanie w ktoryms kierunku. W tej chwili jestem na studiach i juz
    > najwyzszy czas sie "ukonkretnic" sek w tym ze ciezko mi wybrac, od
    jakiegos
    > czasu programuje w Javie i PHP i dobrze mi z tym. Drugim konikiem sa
    linux,
    > sieci, itp. Tyle ze tu z doswiadczeniem ciezko bo o ile programy mozna
    > pisac i uczyc sie nowych jezykow - tworzyc portfolio, o tyle w przypadku
    > administracji bez dostepu do drogiego sprzetu, prawdziwych problemow i
> [...]

    Jestem programistą i radziłbym administracje.Mam znajomych adminów i oni
    właściwie nic nie robią, a zarabiają całkiem nieźle :] Właściwie to im
    zazdroszczę. Szczególnie polecam wąską specjalizacje w administracji. Np
    zaawansowane zagadnienia bezpieczeństwa (w tym najnowsze produkty na rynku).

    Pozdrawiam,
    PZ