PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-05-31 07:10:14
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > patrzy na zegarki i krzyczy "kiedy ta sieć będzie WKOŃCU DZIAŁAC _ DO JASNEJ
    > CHOLERY" :)))). Każdy bowiem minuta (godzina) przestoju w działaniu sieci, a
    > w szczególno?ci w sieci WAN w przedsiębiorstwach wielooddziałowych to s?
    > OGROMNE STRATY dla firmy - niestety.

    No ... a jak nie bedzie dzialac za godzine to admin zostaje wezwany na
    dywanik, oskarzony o nieudolnosc i pozbawiony premii na nastepne 3 lata,
    o ile w ogole je dostawal.

    A na dodatek admin nie ma szans na rozwoj, ograniczone mozliwosci awansu
    i bez przerwy robota pod stresem poganiana przez uzytkownikow, ktorzy
    nie rozumieja dlaczego to jeszcze nie jest zrobione.

    Widze to na codzien u siebie w firmie - pracowalem na obu tych
    stanowiskach, bylem adminem, a teraz jestem programistą i nie wroce juz
    do adminowania ;-)