PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-05-30 22:04:47
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie tylko jak sie samemu lub nieduzymi kosztami wyszkolic w takiej
    > specjalizacji. Chyba tylko ksiazki anglojezyczne jezeli chodzi o teorie
    ale
    > gorzej z praktyka wlasnie - tak jak napisalem w poprzednim poscie.

    W kwestii sprzetu - w czym widzisz problem? Najbardziej popularne systemy
    dzialajace na PC (Windowsy wszelkiej masci, Linuxy, Unix, NOVELL) odpalisz
    sobie w domu - nie zawsze nielegalnie oczywiscie, ale to w celach
    edukacyjnych, wiec jestem sklonny uznac za oklicznosc lagodzaca. Solarisa
    mozesz odpalic na maszynie kupionej na allegro za kilka setek. Kilka innych
    systemow (o ktorych wolalbym nie wspominac) jest udostepnionych w necie,
    logujesz sie do nich po FTP, a jezeli jusz koniecznie chcesz miec taka
    maszyne w domu - to kupisz w DE chocby na eBay.de . O emulatorach juz nie
    wspomne. 2 szt. komputerow PC (i wiedza)spoko wystarcza.
    No chyba ze chcesz miec podane wszystko na srebrnej tacy - to graj w LOTTO
    :-)

    Pozdrrr... Reksio