PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-05-31 11:03:58
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem informatykiem z doświadczeniem, po informatyce.
    Na 2 roku miałam podobny dylemat. Po 1 roku człowiek jeszcze bardzo mało wie, a
    trzeba było podjąć decyzję, na szczęście tylko na rok.
    Wszyscy chcieli na programowanie w języku A, podobno komercyjnym. Prawie nikt
    nie chciał na język B, wymyślony na uczelni, bo wyglądało to na czystą teorię.
    Załapałam się na A, wystarczyło mi punktów, ale przepisałam się od razu do B,
    bo tam były lepsze warunki studiowania: małe grupy, lepszy dostęp do sprzętu,
    lepszy , przynajmniej dla mnie rozkład zajęć.
    To był bardzo dobry wybór. Nauczyłam sie programowania obiektowego, w czasach,
    gdy w praktyce było ono jeszcze nie znane i nie praktykowane. Bardzo, bardzo,
    bardzo przydało mi się to po studiach.

    Tak więc przede wszystkim polecam wybór tego kierunku, na którym będą lepsze
    warunki, lepszy rozkład, który ci będzie lepiej pasował, który skończysz
    mniejszym nakładem sił. Ludzie, którzy ustalają rozkład zajęć, plan studiów itp
    nie zawsze są idiotami i często mają lepsze rozeznanie niż ty. Skorzystaj z
    tego.
    A jeśli nie trafisz, to jak będziesz mądry, to wykorzystasz każdą wiedzę, nawet
    tę mało praktyczną, a przynajmniej się nie zmęczysz.

    stokrotka