PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
  • Data: 2005-05-31 05:05:53
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem programist? i radziłbym administracje.Mam znajomych adminów i oni
    > wła?ciwie nic nie robi?, a zarabiaj? całkiem nieĽle :] Wła?ciwie to im
    > zazdroszczę. Szczególnie polecam w?sk? specjalizacje w administracji. Np
    > zaawansowane zagadnienia bezpieczeństwa (w tym najnowsze produkty na rynku).

    Taaa, polska mentalnosc ;-) A wez teraz wymysl kto jest pierwszy
    redukowany przy klopotach pracodawcy: stanowiska produkcyjne czy
    kosztowe ? Bo admin to stanowisko wyłącznie kosztowe, ktore nie przynosi
    dochodow. Programista jesli jest dobry to zawsze na siebie zarobi, a
    firma przeciez nie bedzie pozbywac sie czerwonych krwinek, ktore jej
    tlen przynoszą.

    --
    Krzysiek, Krakow