PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o pracę na czas określony - zmiania?

  • 1. Data: 2008-07-17 06:07:39
    Temat: umowa o pracę na czas określony - zmiania?
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    Witam,
    temat był poruszany kilkakrotnie, wiem, przeczytałam. Przeczytałam także
    zmiany ustawy Kodeksu pracy (najnowsza z 9 maja 2008 r.).
    Moja znajoma twierdzi, że zniesiono przepis mówiący o tym, że trzecia umowa
    o pracę na czas określony automatycznie staje się umową na czas nieokreślony
    (po spełnieniu określonych warunków oczywiście). Ja takiej zmiany nigdzie
    nie znalazłam.
    Temat był poruszony przy okazji rozmowy o losach innego znajomego, którego
    zatrudnia firma pośrednicząca między nim a "docelowym" pracodawcą. Umowy o
    pracę od trzech miesięcy zawierane są na okres dwóch tygodni. Wydało mi się
    to kuriozum, ale ta znajoma, jak wspomniałam, twierdzi, że teraz to już jest
    możliwe.

    Macie najświeższe informacje (o ile są :-))?

    Pozdrawiam,
    Magda

  • 2. Data: 2008-07-17 06:41:45
    Temat: Re: umowa o pracę na czas określony - zmiania?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    poszukaj informacji dotyczacych umów agencyjnych i pracy na zastępstwo,
    przypuszczam że już wtedy będziesz mieć szerszą wiedzę.

    i oczywiście masz rację, że trzecia umowa staje się umową na czas
    nieokreślony, ale tylko w pewnych przypadkach.

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 3. Data: 2008-07-17 18:52:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5mnja$hc3$1@inews.gazeta.pl skarb
    <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > umowa o pracę na czas określony automatycznie staje się umową na czas
    > nieokreślony (po spełnieniu określonych warunków oczywiście). Ja takiej
    Bo nic się w tym zakresie nie zmieniło.

    --
    Jotte