PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-15 12:47:43
    Temat: jak długo szukacie pracy?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Chciałam się dowiedzieć jak długo szukacie pracy i jakimi sposobami
    (ogłoszenia, osobiste wizyty w firmach, wysyłanie ofert itp.).
    Ja co prawda pracuję, ale w niepełnym wymiarze godzin. Pracuję za grosze a
    mimo ,że skończyłam studia, to wykonuję pracy do której nie trzeba nawet
    matury. Szukam normalnej pracy już od roku. Wysyłam swoje oferty do
    interesujących mnie firm, odpowiadam na ogłoszenia w prasie i czasami ktoś mnie
    łaskawie zaprosi na rozmowę, ale jak na razie żadnych efektów. Jestem załamana!
    Czy naprawdę jestem taka do kitu, czy nie jest możliwe znalezienie pracy bez
    znajomości i super biegłej znajomości angielskiego???????