PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma TRICOMP

  • 1. Data: 2003-08-04 10:58:38
    Temat: firma TRICOMP
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Witam,

    Co sadzicie o firmie TRICOMP z Warszawy, czy ktos zna ta firme, co moze o
    niej powiedziec, czy warto w niej pracowac

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-04 11:38:14
    Temat: Re: firma TRICOMP
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    Mi się wydaję że to jakaś firma krzak. Przynajmnej na stronie propanują
    gowno warte rozwiązania informatyczne, nie widac jakiegoś
    wyszczególniającego profilu firmy oraz tych proektów na których byliby
    potrzebne ludzi o kwalifikacjach wymaganych w ogłoszeniach......
    :)

  • 3. Data: 2003-08-04 12:13:32
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@n...net>

    > Witam,
    >
    > Co sadzicie o firmie TRICOMP z Warszawy, czy ktos zna ta firme, co moze o
    > niej powiedziec, czy warto w niej pracowac

    Kilka lat temu - 3 kolesi z gieldy, siedziba w domu w Ozarowie.

    PODEJRZEWAM ze obsluguja raczej malych klientow, firmy po kilka komputerow,
    niz duze korporacje.

    Kilka lat temu pracowal dla nich jeden znajomy - o ile dobrze mi wiadomo na
    takich mniej wiecej warunkach:
    Staowisko ... nie wiem kto - w tygodniu 5x 8h - skladacz komputerow,
    kierowca (jezdzil wlasnym autem), w weekendy - 2x pewnie ze 6h - sprzedawca
    na gieldzie komputerowej. za 1000zl/mies. (mnie to wtedy sie malo wydawalo)

    Nie wiem - moze teraz juz lepiej, moze sie rozwineli.

    ps.
    Mi jeszcze nigdy nie odpowiedzieli nic na moja aplikacje. Co im napisales ze
    chca Cie?

    Pozdrawiam
    Szymon Kunysz
    http://winnt.ntinternals.net/cv

  • 4. Data: 2003-08-04 12:51:52
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > ps.
    > Mi jeszcze nigdy nie odpowiedzieli nic na moja aplikacje. Co im napisales

    Napisalem prawde, ze mnie chca, ale obecenie mam prace i nie chce zmienic na
    gorsza, dlatego wypytuje, no i widze nienajlepiej mi sie to podoba

  • 5. Data: 2003-08-04 15:06:52
    Od: "PiotrK" <g...@w...pl>

    >Witam,
    >
    >Co sadzicie o firmie TRICOMP z Warszawy, czy ktos zna ta firme, co moze o
    >niej powiedziec, czy warto w niej pracowac
    >
    >dziekuje

    Sluchaj Piotr,

    znam firme T. bardzo dobrze 2 lata temu sprzedawalem do tej firmy materialy do
    drukarek (tusze i tonery).
    firma jest ciekawa...
    2 lata temu "wlascicielami" (sp z o.o.) firmy byly 2 osoby, ktory jak sie
    dowiedzialem pracowaly dla firmy halley & baker (zagraniczna agencja
    nieruchomosci) - jak wiem, aktualnie prezesem spolki jest jeden pan o czarnej
    skorze (oczywiscie nie podam jego personaliow, choc je znam i znam go
    osobiscie)...

    wiem, ze aktualnie firma jest zarzadca centrum handlowego Wola Park w
    Warszawie...

    a teraz to co ciebie moze zainteresowac...

    ..firma T. jest o tyle dziwna firma, ze zajmuje sie wszystkim tzn. sprzedaje
    filtry do kompow; jak i zarzadza nieruchomosciami...

    ..moim zdaniem ich dzialalnosc jest bardzo podejrzana, przede wszystkim
    dlatego ze jest niejasne ... wyobraz sobie 3 osobowa sp z o.o., ktora zarzadza
    calym centrum handlowym.... do mnie to nie przemawia...
    ale wybor nalezy do ciebie.

    ps . mam nadzieje ze moje info bedzie przydatne

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-08-04 15:44:27
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    zarzadza
    > calym centrum handlowym.... do mnie to nie przemawia...

    dziekuje bardzo za Twoja wypowiedz, a ja z innych zrodel wiem ze to interes
    gosci z Izraela, choc zywie do nich sympatie, ale jeszcze przemysle

    ;)

  • 7. Data: 2003-08-05 11:38:30
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Szymon Kunysz wrote:

    > Kilka lat temu - 3 kolesi z gieldy, siedziba w domu w Ozarowie.
    > PODEJRZEWAM ze obsluguja raczej malych klientow, firmy po kilka
    > komputerow, niz duze korporacje.

    MYLISZ.
    Pomyliłeś z Trio Computers, bodaj s.c. i nawet nie sp.zoo...
    Radzę dobrze sprawdzać, nim się coś napisze...

    <złośliwie>
    > ps.
    > Mi jeszcze nigdy nie odpowiedzieli nic na moja aplikacje. Co im napisales
    > ze chca Cie?

    Nic dziwnego...
    </złośliwie mode off>

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 8. Data: 2003-08-11 22:54:17
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@n...net>

    > MYLISZ.
    > Pomyliłeś z Trio Computers, bodaj s.c. i nawet nie sp.zoo...
    > Radzę dobrze sprawdzać, nim się coś napisze...

    Masz racje - pomylilem sie ....

    > <złośliwie>
    >
    > Nic dziwnego...
    > </złośliwie mode off>