PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture - praca dla absolwenta informatyki ?

  • 1. Data: 2006-06-18 08:13:01
    Temat: Accenture - praca dla absolwenta informatyki ?
    Od: " mmfish" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzień dobry,

    Mam następujące pytania dotyczące firmy Accenture a konkretniej jej działu
    ATS:
    1. Jakich warunków finansowych/zawodowych można się spodziewać w tej firmie
    na stanowisku młodszego analityka?
    2. Wiem,że Accenture jest firmą, w której dużo się wymaga od pracownika
    (mowiąć prościej istnieje duże "ciśnienie" w pracy). Czy warto się poświęcić
    temu, zdobyć doświadczenie i mieć dobrą firmę w CV?
    3. Czy praca w tej firmie jest rozwojowa i można po kilku latach spędzonych
    na różnych projektach zdobyć duże doswiadczenie?
    4. Czy praca w dziale ATS jest dobrym pomyslem dla kogoś ko skończyl kierunke
    informatyka na politechnice? Interesuje mnie programowanie (Java, C#),
    systemy ERP, CRM, RDBMS.. ale nie wiem jeszcze czy chce jedynie siedzieć i
    pisać aplikacje (choć sprawia mu to przyjemność:). Chciałbym pracować więcej
    z ludżmi..

    Uff jak widać mam kilka pytań i wątpliwości... Za wszelkie ciekawe i
    konstruktywne odpowiedzi z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
    mmfish