PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Tester aplikacji terminali płatniczych (aplikacje POS) <=

  • 1. Data: 2020-06-29 09:30:03
    Temat: Warszawa => Tester aplikacji terminali płatniczych (aplikacje POS) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to firma, która łączy nowoczesne technologie, globalny
    zasięg i 40-letnie międzynarodowe doświadczenie. Zapewniają
    dostęp do innowacyjnych rozwiązań, aby umożliwić jak
    najefektywniejsze prowadzenie działalności handlowej oraz
    finansowej i bankowej. Codziennie przedsiębiorstwa, instytucje
    finansowe oraz jednostki administracji rządowej na całym
    świecie polegają na zaawansowanych rozwiązaniach dostarczanych
    przez naszego Klienta.

    Firma pomaga swoim Klientom rozwijać działalność w zmieniającym
    się świecie handlu, finansów, bankowości i maksymalizować
    korzyści z każdej transakcji.

    Firma działa obecnie w 35 krajach oraz zatrudnia 25 tysięcy
    ekspertów.

    Obecnie do warszawskiego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Tester aplikacji terminali płatniczych (aplikacje POS)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Testowanie aplikacji na terminale płatnicze (urządzenia
    terminalowe typu embeded) - oprogramowanie stworzone w języku
    C/C++
    * Uczestnictwo w pełnym cyklu wytwórczym oprogramowania, przede
    wszystkim testowanie dostarczonego kodu, tworzenie dokumentacji
    technicznej i użytkowej aplikacji
    * Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, odbiór jakościowy
    oprogramowania, certyfikacja i wdrażanie rozwiązań

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 2 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów
    * Doświadczenie w projektach informatycznych - optymalnie przy
    tworzeniu oprogramowania wbudowanego w językach C/C++
    * Praktyczna znajomość języka programowania C/C++
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej (minimum B2)
    * Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Oracle/SQL)

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Podstawowa znajomość języka Java, biblioteki GWT oraz
    frameworków Spring, Hibernate, serwera aplikacji JBoss
    * Znajomość narzędzi IntelliJ, Eclipse, Git, Gerrit, JIRA
    * Znajomość zagadnień kryptograficznych
    * Elementarna wiedza na temat płatności kartowych, EMV lub
    doświadczenia współpracy z terminalem płatniczym (terminalem
    POS)

    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    * Elastyczne rozpoczęcie pracy między 7:00-9:00
    * Bogaty pakiet szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb
    pracownika
    * Kartę sportową Multisport
    * Opiekę medyczną
    * Ubezpieczenie na życie
    * Możliwość uczestnictwa w zajęciach językowych organizowanych w
    ramach naszej firmy (angielski/niemiecki)
    * Pracę na nowych technologiach
    * Pracę w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym przy
    projektach o skali globalnej
    * Premie roczne i akcje spółki
    * Program mentorski dla nowych pracowników
    * Finansowane przez firmę wyjścia teamowe
    * Możliwość rozwoju w międzynarodowych środowisku
    * Pracę w dynamicznym i przyjaznym środowisku

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2006
    => => =>