PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o współpracę z firmą outsourcingową - chyba zrobili mnie w jajo (długie)

  • 11. Data: 2009-08-14 09:54:34
    Temat: Re: Umowa o współpracę z firmą outsourcingową - chyba zrobili mnie w jajo (długie)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:h6377b$1p6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Czysta kalkulacja, więcej stracę czasu i peiniędzy niż to jest warte.
    > Lepiej jak w tym czasie poszukam lepszej pracy.

    To moze podaj nazwe firmy, zeby inni nie wtopili.

  • 12. Data: 2009-08-14 13:36:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6377b$1p6$1@atlantis.news.neostrada.pl MariuszM
    <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> pisze:

    > Czysta kalkulacja, więcej stracę czasu i peiniędzy niż to jest warte.
    To już zależy od punktu widzenia i jakości patrzącego.
    Są tacy, co się szanują i dla których sporo warte jest poczucie, że nie dają
    się byle komu w wała robić bezkarnie.

    > Lepiej jak w tym czasie poszukam lepszej pracy.
    Jedno drugiemu nie przeszkadza, ale to już wyłacznie twoja rzecz.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-08-14 17:44:56
    Od: Matt Z <m...@o...pl.usun.koncowke.albo.napisz.na.grupe>

    MariuszM pisze:
    > To nie "Power Media".

    może IT Kontratak? ;)

    --
    pozdrawiam
    Mateusz

  • 14. Data: 2009-08-17 06:36:12
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Matt Z" <m...@o...pl.usun.koncowke.albo.napisz.na.grupe>
    napisał w wiadomości news:h648gv$mnb$1@mx1.internetia.pl...

    > może IT Kontratak? ;)

    Też nie :)
    Czy IT Kontratak też tak sobie zagrywa?

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-08-17 21:36:14
    Od: "leften" <l...@p...onet.pl>

    > Proszę poradźcie mi co mogę w tej sytuacji zrobić? Czy odpuścić i dać sobie
    > spokój, czy walczyć? Jestem pewien, że gdybym to ja złamał umowę to Oni by
    > nie popuścili. Z drugiej jednak strony nie mam ochoty na ciąganie się po
    > sądach.

    No i to są właśnie minusy współpracy z firmą "leasingu pracowniczego". Żeby
    rozpocząć projekt (sprzedać Cię biorąc swoją marżę) potrafią dzwonić, czy "już
    się jest dostępny", ale jak projekt ma z powodu klienta obsuwę to "w sumie to
    nie nasz biznes, nie ma przychodów, ale i nie ma kosztów".

    Czy znacie firmy ze zbioru najbardziej ogłaszających się ostatnio (ITK, AST,
    SI.., ELA, CG..), które zezwalają na dopuszczenie w umowach przenoszenie
    (istnienie?!) obowiązku zapewnienia zadań, w przypadku gdyby docelowy klient
    NAGLE się wypiął? Oczywiście do czasu terminowego rozwiązania umowy, bo jak
    rozumiem, skoro klient nie zamawia to rozstajemy się, ale po ludzku, z
    zachowaniem okresów (a nie, udać Greka a potem twierdzić, sorry, przez ostatnie
    miesiące nic nie robiłeś to ci nie zapłacimy)...

    Mariusz, tak dla wiedzy powszechnej czy to któraś z powyższych? Jeśli nie to
    podaj chociaż 3 pierwsze literki (lub 2 i wykropkuj trzecią :-) jeśli trzyliterowa )

    PS. Wątpię, żebyś miał takie zapisy, przy których ich machina prawnicza nie
    potrafiłaby obronić interesu ich firmy. W praktyce oni żyją z różnicy jaka jest
    między większą instytucją a malutką - a jedną ze składowych jest kiepskie
    zabezpieczenie prawne tej drugiej .. Więc ja bym sobie dał spokój, szukaj firmy
    o lepszej reputacji, stabilności warunków. Jeśliby jeszcze nie wręczyli Ci
    wypowiedzenia - mógłbyś rozmawiać, negocjować kompensację - jesli byłby jakiś
    inny projekt na horyzoncie. A tak to albo oni albo Ty powinieneś wypowiedzieć..
    A skoro zamierzają wypowiedzieć to, moim zdaniem, szukaj....

  • 16. Data: 2009-08-18 07:14:22
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > Czy IT Kontratak też tak sobie zagrywa?

    TAK

  • 17. Data: 2009-08-18 09:44:33
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "3lancer" <3...@v...pl> napisał w wiadomości

    > TAK

    Dzięki za ostrzeżenie, a chciałem do nich wysłać CV.

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 18. Data: 2009-08-18 09:48:46
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    > Mariusz, tak dla wiedzy powszechnej czy to któraś z powyższych? Jeśli nie
    > podaj chociaż 3 pierwsze literki (lub 2 i wykropkuj trzecią :-) jeśli
    > trzyliterowa )

    WC firma córka firmy WS, o której było bardzo głośno ostatnio.

> [...]
    > wypowiedzieć..
    > A skoro zamierzają wypowiedzieć to, moim zdaniem, szukaj....

    Wypowiedzenia wciąż nie dostałem, widocznie dla nich to nie jest aż tak
    istotne.

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 19. Data: 2009-08-18 11:09:30
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > Dzięki za ostrzeżenie, a chciałem do nich wysłać CV.

    wiesz - póki jest wszystko ok w projekcie nie ma zadnych problemow - ale
    jeśli tylko pojawią sie jakieś zgrzyty wszystkie konsekwencje są
    przerzucane na pracownika...ale cóż - to chyba specyfika outsourcingu...
    zwlaszcza firm które były tu wymieniane - czyli firm typowo handlowych
    (taniej kupic pracę drożej sprzedaż) - trochę inaczej to wygląda gdy
    outsourcingu robi firma ktora jest producentem oprogramowania albo
    integratorem a outsourcing to tylko jeden z elementow oferty (jak np
    accenture - choc tam ostatnio raczej zwalniaja...)