PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Koszty uzyskania dla umów o dzieło / zlecenie

  • 1. Data: 2009-08-11 19:35:08
    Temat: [OT] Koszty uzyskania dla umów o dzieło / zlecenie
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Witam,

    Trochę OT bo nie mam gdzie zapytać - ale może ktoś poradzi.
    Przy umowach zlec. / o dzieło koszty wynoszą 20% dochodu, a w um. o
    dzieło prawa autorskiego - 50%. Była kiedyś progowa wartość przychodu,
    poniżej której koszty były bezwzględnie zerowe - było to 143zł. (nie
    mylę się?) Pytanie: jaka jest obecnie wysokość tego progu i czy dotyczy
    DOCHODU (po odliczeniu składek ZUS) czy kwoty BRUTTO?

    Będę wdzięczny za odpowiedź. Dodam że w internecie nie znalazłem śladu
    po tym.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-11 20:16:59
    Temat: Re: [OT] Koszty uzyskania dla umów o dzieło / zlecenie
    Od: ktos <k...@n...pl>

    Piotr C. pisze:
> [...]
    > DOCHODU (po odliczeniu składek ZUS) czy kwoty BRUTTO?
    >
    > Będę wdzięczny za odpowiedź. Dodam że w internecie nie znalazłem śladu

    wpisz w google:
    umowy zryczałtowane 200

  • 3. Data: 2009-08-11 21:53:10
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>