PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista - praca zdalna dla firm z zagranicy

  • 1. Data: 2009-08-11 18:50:40
    Temat: programista - praca zdalna dla firm z zagranicy
    Od: banan <b...@g...pl>

    Witam

    Czy moglibyście mi podac informacje, gdzie szukac ofert pracy zdalnej
    dla programisty (java, pl/sql) firm z zagranicy?
    Czy ktoś z Was pracuje w ten sposób i mógłby się podzielic wrażeniami?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-27 09:45:05
    Temat: Re: programista - praca zdalna dla firm z zagranicy
    Od: Agnieszka Chojnowska <a...@g...com>

    On 11 Sie, 20:50, banan <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dla programisty (java, pl/sql) firm z zagranicy?
    > Czy ktoś z Was pracuje w ten sposób i mógłby się podzielic wrażeniami?

    Witam
    Obecnie międzynarodowa firma dla której pracuję poszukuje do oddziału
    z Poznaniu Web Developerów.

    Szczegóły oferty dostępne pod adresem:
    http://www.pracuj.pl/oferty/1504396.html

    Firma oferuję atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym elastyczny czas
    pracy oraz możliwość wykonywania części zadań zdalnie.

    Jeśli szukasz typowej pracy zdalnej to radzę poszukać na zagranicznych
    serwisach (przykładowo: http://www.jobcentreplus.gov.uk/JCP/index.html)
    oraz zamieścić własną ofertę w języku angielskim.