PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca czy Rodzina a może jedno i drugie?

  • 1. Data: 2009-08-11 10:38:36
    Temat: Praca czy Rodzina a może jedno i drugie?
    Od: madzia <m...@w...pl>

    Czy chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie, przyjaciołom lub hobby?
    Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to będzie
    drugie źródło czy podstawowe. Cała praca jest wykonywana w Twoim
    własnym domu. Sam ustalasz swój własny rozkład. Wszystko, czego
    potrzebujesz to komputer, natomiast jest zapewnione pełne szkolenie
    online. W 30-dniowym bezpłatnym okresie próbnym, nie masz nic do
    stracenia. Możesz łatwo zarobić 1000 zł tygodniowo poświęcając tylko
    10 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 5000 zł, jeśli
    masz życzenie poświęcić więcej godzin. Wielu już spróbowało, a Ty?
    Spróbuj jeszcze dziś.

    kontakt: m...@w...pl

  • 2. Data: 2009-08-11 11:50:33
    Temat: Re: Praca czy Rodzina a może jedno i drugie?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-11 12:38, madzia pisze:

    > online. W 30-dniowym bezpłatnym okresie próbnym, nie masz nic do
    > stracenia.

    30 dni zasuwać za friko?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2009-08-12 08:38:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 13:50:33 +0200, Mich@l napisał(a):

    > 30 dni zasuwać za friko?

    Bo tak tych baranów/baranki "szkolą online" :)))
    Tosz toto nie myśli bo jest za tępe - spamuje co mu podsuną "na szkoleniu
    online".
    Jełopstwo totalne - niech już te wakacje się kończą, zmniejszy się liczba
    tego spamu :[

  • 4. Data: 2009-08-12 08:42:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

> [...]

    online".
    Jełopstwo totalne - niech już te wakacje się kończą, zmniejszy się liczba

    A jak wchodziła pula "83.*.*.*" w neozdradzie to była niemalże na całym
    globie zabanowana. Po kiego grzyba to odbanowo? :)))
    Byłby spokój z takimi spamerami.

  • 5. Data: 2009-08-12 11:12:15
    Temat: [OT] Re: Praca czy Rodzina a może jedno i drugie?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-12 10:42, Herald pisze:

    > A jak wchodziła pula "83.*.*.*" w neozdradzie to była niemalże na całym
    > globie zabanowana. Po kiego grzyba to odbanowo? :)))

    83.*.*.* to nie tylko neo. Np. DNS z którego teraz właśnie korzystam ma
    adres z tej puli, a tepsiany to on bynajmniej nie jest...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl