PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie ZUS ZLA a urlop okolicznosciowy

  • 1. Data: 2009-08-11 20:29:12
    Temat: zwolnienie ZUS ZLA a urlop okolicznosciowy
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Co sie dzieje z urlopem okolicznosciowym np z okazji urodzin dziecka /
    slubu itp jesli akurat jest sie na zwolnieniu ZUS ZLA ?! mozna ten urlop
    wykorzystac w pozniejszym terminie? czy przepada?

  • 2. Data: 2009-08-12 16:23:04
    Temat: Re: zwolnienie ZUS ZLA a urlop okolicznosciowy
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    A dlaczego chcesz brać urlop okolicznościowy w czasie zwolnienie
    lekarskiego.
    Urlop okolicznościowy nie przysługuje "z okazji" urodzenia się dziecka czy
    też ślubu ale "w związku" z tymi wydarzeniami. Możesz go wziąć w celu
    załatwienia spraw w USC, kościele itp. Nie może to być w zbyt odległym od
    wydarzenia czasie i powinno mieć z nim związek.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-13 06:01:14
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedz!
    Tak wyszlo ze dosc dlugie zwolnienie konczy mi sie kilka dni po
    slubie... przypuszczam ze do tego czasu nie zdaze zalatwic wszystkich
    spraw z tym zwiazanych, wiec poprostu zloze wniosek o urlop bezposrednio
    po zakonczeniu zwolnienia...
    Pozdrawiam!