PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa firmy IT (Programista C++)

  • 1. Data: 2009-08-11 09:40:33
    Temat: Warszawa firmy IT (Programista C++)
    Od: konrad <k...@g...com>

    Cześć

    Od niedawna szukam pracy w Warszawie (lub Poznaniu) jako programista
    głównie C++. Nie jestem dobrze zorientowany w tych miastach, możecie
    podrzucić mi nazwy firm które warto sprawdzić z tej dziedziny.
    Oczywiście nie chodzi mi nazwy firm których ogłoszenia ukazują sie na
    popularnych portalach pośrednictwa pracy, ale również mniejsze do
    których nie tak łatwo trafić a warunki pracy niejednokrotnie wcale nie
    są gorsze niż w dużych firmach.

    Z góry dzięki za pomoc.